مقایسه آیفون 12 و 13

© REUTERS / Apple Inc.مقایسه آیفون 12 و 13
مقایسه آیفون 12 و 13 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
مدل های آینده آیفون 13 اپل کمی ضخیم تر از آیفون 12 خواهند بود و بخش قاب دوربین به طور محسوسی بیرون تر از بدنه گوشی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از MacRumors، اپل قصد دارد تلفن هوشمند آینده را به یک باتری با ظرفیت بیشتر و همچنین دوربین های پیشرفته مجهز کند اما در عین حال طبق شنیده ها طراحی دستگاه تغییر عمده ای نخواهد داشت.

تصاویر آیفون جدید از منبعی گرفته شده است که به پیش بینی دقیق برنامه های طراحی اپل معروف است. معمولاً چنین تصاویری کمی قبل از راه اندازی دستگاه توزیع می شومد تا سازندگان کیس بتوانند خود را برای عرضه گوشی به بازار آماده کنند. در بیشتر مواقع، چنین تصاویری به طور دقیق طراحی آیفون جدید را مشخص می کند.

بنابراین، طبق اطلاعات ارائه شده  ضخامت گوشی های هوشمند 13 خط آیفون 7.57 میلی متر است که از آیفون 12 0.17 میلی متر بیشتر است. این ممکن است به دلیل نصب باتری های جدید با ظرفیت بیشتر باشد، که باعث افزایش عمر باتری تلفن هوشمند خواهد شد. علاوه بر این، دوربین ها نیز افزایش می یابند و حتی بیشتر از قبل از سطح گوشی های هوشمند بیرون می آیند. این مورد به ویژه در نسخه Pro گوشی های هوشمند بسیار محسوس خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала