رئیس‌جمهور انتخابی مردم از میان هنرمندان و فوتبالیست‌ها +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتخابات فدراسیون فوتبال ایران
انتخابات فدراسیون فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
گزارش مردمی و نظر آنها در مورد انتخاب رئیس‌جمهور از میان هنرمندان و فوتبالیست‌ها با واکنش‌های کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش ویدئویی تی وی پلاس درباره انتخاب رئیس‌‌جمهور فانتزی از جمعی مردم در سطح شهر انتقادات بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

مردم در پاسخ به سوال اینکه ترجیح می‌دهید کدام چهره از میان بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست‌ها رئیس‌‌جمهور شما باشد جواب‌های مختلفی می‌دهند. این افراد از عادل فردوسی‌پور و علی دایی، مهران مدیری و علی نصریان، ترانه علیدوستی و طناز طباطبایی، نوید محمدزاده و امین حیایی و برخی دیگر از جمله امیر تتلو خواننده پر حاشیه نام بردند. و دلیل انتخاب خود را مردمی بودن، آگاه بودن به مسائل اجتماعی و مشکلات اقتصادی مردم ایران، یک رو بودن و سیاستمدار بودن آنها عنوان کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

کاربران نیز در واکنش به این گزارش نظرات متفاوتی عنوان کردند. بسیاری معتقدند وقتی مردم چنین طرز فکر و سطح توقعی دارند مسلما وضعیت جامعه بهتر از این نمی‌شود. این کاربران عنوان می‌کنند این سوال پاسخی نخواهد داشت چراکه رئیس‌جمهور شدن شرایط خاصی را می‌طلبد. جمعی از کاربران به کنایه عنوان می‌کنند روسای جمهور ایران در حالی که بازیگر نبودند برای مردم نقش بازی می‌کردند و وای به حال روزی که بازیگر باشند و رئیس‌جمهور شوند. گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند بسیاری از رسانه‌ها در آستانه انتخابات به چنین گزارش‌هایی و تبلیغاتی روی آورده‌اند اما این خود مردم هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала