معضل گرانی‌ و خرید دانه‌ای میوه +ویدئو، عکس

© Photo / Pixabay / Thorsten Blank کدام میوه های شما را چاق می کنند
کدام میوه های شما را چاق می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2021
اشتراک
مسئله گرانی میوه سبب شده است مردم به خرید دانه‌ای روی بیاورند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی گرانی‌های اخیر در سراسر ایران، قدرت خرید مردم پایین آمده و خرید برخی از اقلام از سبد خرید خانواده کمتر و یا حذف شده است.

View this post on Instagram

A post shared by gorgantel (@gorgantel)

میوه یکی از مواردی‌ست که در ماه‌های اخیر گرانی زیادی را در پی داشته است و همین گرانی‌ها سبب خلوتی بازار تره‌بار به علت تمایل کمتر مردم به خرید این قلم کالا شده است. گزارش‌های میدانی نیز حاکی از این است که مردم زیادی دیگر توان خرید کیلویی میوه را ندارند و به خرید دانه‌ای میوه و صیفی‌جات روی آورده‌‌اند.

گرانی میوه‌ها و قیمت بالای میوه‌های نوبرانه به یک معضل تبدیل شده است و علاوه بر اعتراض مردم، انتقاد برخی از مسئولین ایران را نیز به دنبال داشته است.

کاربران بی‌شماری از قیمت‌های روزافزون میوه، سبزیجات و صیفی‌جات گلایه می‌کنند و عنوان می‌کنند با این کسادی بازار، هزینه‌های بالا و بی‌توجهی مسئولان چگونه می‌توان زندگی را گذراند. جمعی از کاربران قیمت‌های بالا میوه‌های مختلف را عنوان می‌کنند و بیان می‌کنند که مدتی به خرید دانه‌ای میوه روی آورده‌‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Iranwire.com (@iranwire)

غالب کاربران عنوان می‌کنند عدم نظارت و بی‌توجهی به تنظیم بازار توسط مسئولان مربوطه چنین مسئله‌ی دشواری را ساخته است. این کاربران معتقدند مردم باید با نخریدن و اعتراض جدی به گرانی‌ها، روند صعودی قیمت‌ها را بشکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала