شیرین کاری ستاره فوتبال جهان جهت تبلیغ نوشابه +ویدئو

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر زمان وداع لیونل مسی با فوتبال
زمان وداع لیونل مسی با فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2021
اشتراک
ستاره فوتبال جهان برای چندمین بار در تبلیغات پپسی نقش آفرینی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از لیونل مسی، ستاره فوتبال جهان در میان کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که در آن شخصی با دوربین موبایل از لیونل مسی در حالیکه یک حرکت جالب با توپ و یخ انجام می‌دهد فیلمبرداری می‌کند.

لیونل مسی که بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و شش بار برنده توپ طلایی و کفش طلای اروپا شده است طرفداران بسیاری دارد و صاحب نظران برجسته نیز او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news)

مسی در تبلیغات شرکت پپسی، تلفیق فوتبال و هنر را به جهانیان نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این کلیپ تبلیغ نوشابه هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، چراکه در آن جلوه‌های ویژه مشاهده نمی‌شود و اینکه پپسی در چه زمانی از این کلیپ رونمایی می‌کند نیز هنوز مشخص نیست. او در این کلیپ طوری به توپ ضربه می زند که در برگشت توپ به اهرم یخ خورده و آن را بلند کرده و سپس او یخی که در هوا سرگردان است را به سمت لیوان خود هدایت می کند تا بتواند در آن نوشابه بریزد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от المپیک_ورزشی (@olympics_ir)

بسیاری از کاربران نسبت به تبلیغ ستاره فوتبال جهان واکنش نشان دادند.

تعدادی از کاربران به عدم نیاز مالی مسی برای پذیرفتن تبلیغ اشاره داشته‌ و تعدادی دیگر شهرت را برای او مهم‌تر دانسته‌ اند. برخی دیگر از کاربران به فعالیت‌های بی‌شمار وی را برای کمک به خیریه اشاره کرده و آن را دلیلی برای انجام تبلیغ توسط مسی معرفی کرده‌اند. تعداد کمی از کاربران کار مسی را مسخره و پیش پا افتاده قلمداد کرده‌اند. گروهی از کاربران نیز مسی را تحسین کرده و او را عجوبه‌ی فوتبال می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала