بانویی که به شیوه خود زوج مناسب برای جوانان می یابد +ویدئو

© Fotobank.ru/Getty Images / Chung Sung-Junحلقه ازدواج
حلقه ازدواج - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
اشتراک
حرکت بانویی که جوانان مجرد را بهم معرفی می کند، با واکنش کاربران بسیاری روبرو شده است!

به گزارش اسپوتنیک، ویژه برنامه ماه رمضان به نام "دعوت" که از شبکه یک سیمای ایران پخش می شود، با حضور میهمانی، در یکی از قسمت‌ها، مورد توجه جمعی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

در بخشی از برنامه خانم سادات میهمان برنامه از دفترچه‌ای صحبت می‌کند که شماره تماس دختران و پسران مجرد زیادی را در آن ثبت کرده است و عنوان می‌کند با توجه به سلیقه و عقاید اشخاص، ما برای آنها همسر دلخواه‌شان را برایشان پیدا می‌کنیم. او معتقد است که دختران و پسران بسیاری را به این روش و به شکل ساده سر و سامان داده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от برنامه تلویزیونی دعوت (@davat_tv1)

این حرکت مهمان برنامه در میان کاربران مخالفان و موافقان بسیاری پیدا کرده است.

گروهی از کاربران در واکنش به این قسمت از برنامه که در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان می‌کنند که این روش را برای ازدواج نمی‌پسندند و این روش را به نوعی توهین به جوانان می پندارند. این گروه از کاربران معتقدند که اکنون همچون گذشته نیست که به سادگی بتوان زندگی کرد و همسر ایده‌آل خود را با این روش پیدا کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от برنامه تلویزیونی دعوت (@davat_tv1)

کاربرانی عقیده دارند در وضعیت کنونی جوانان کمتری تمایل به ازدواج نشان می‌دهند و دلایل آن عدم فراهم بودن شرایط لازم می‌باشد و نیاز به تسهیل شرایط ازدواج است تا پیدا کردن زوج. برخی از کاربران نیز از وضعیت خود که موفق به یافتن نیمه گمشده خود نشدند، می‌گویند و تقاضا دارند با خانم سادات جهت پیدا کردن همسر مناسب تماس بگیرند. به گفته این دسته از کاربران سایت های همسریابی در سراسر دنیا همین روش را دنبال می کنند.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند صحبت‌های خانم سادات، میهمان برنامه تناقض داشت و این توهین به شعور مخاطب است که باید به آن توجه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала