فداکاری پسر شجاع ۹ ساله در میان شعله‌های آتش +ویدئو

© AP Photoآتش‌سوزی پر تلفات در پایتخت بنگلادش + عکس و ویدئو
آتش‌سوزی پر تلفات در پایتخت بنگلادش + عکس و ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2021
اشتراک
فداکاری پسربچه‌ای که جان چند نفر را از آتش نجات داد و خودش دچار سوختگی شد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از فداکاری و شجاعت پسر بچه ۹ ساله در فضای مجازی منتشر شده که با واکنش کاربران زیادی در صفحات اجتماعی و دنیای مجازی همراه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حاشیه پلاس | بازیگران و سینما (@hashiyeh_plus)

این پسربچه جسور و فداکار که نامش محمدطاهست توانسته است جان چندین نفر را از مرگ در آتش سوزی نجات دهد.

محمدطاها در ویژه برنامه افطار از شبکه سه سیما ماجرا را اینگونه تعریف کرده است که پس از وقوع آتش سوزی، با وسیله‌ای شیشه را شکسته و ابتدا دختری به نام مهرسانا را از آنجا بیرون برده است. او سپس دوتن از بستگان خود را دیده که از شدت گازهای پخش شده در اتاق بیهوش شده بودند سپس آن دو را با سیلی بیدار کرده و به آن‌ها گفته که "پاشید دارید می‌سو‌‌زید" و آنها را از میان شعله‌های آتش بیرون برده است،

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

محمد طاها در آخر عنوان کرد که بعد از اینکه امیرحسین و علی اصغر را از چنگال آتش رهانید، خودش در آنجا گرفتار شد و سپس بیهوش گشت و با کمک ماموران آتش نشانی از آنجا نجات پیدا کرد اما قسمت زیادی از صورت و دستان او سوخت به طوری که پزشکان از او قطع امید کرده بودند اما پس از مدتی بهبود یافته است. محمدطاها گفته است اگر باز در آن شرایط قرار بگیرد باز هم همین کار را تکرار خواهد کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بروزترین خبرهای هنرمندان (@gandom_news)

تعدادی از کاربران کار محمدطاها را جسورانه خوانده‌اند و به او لقب بزرگ مرد کوچک دادند. تعدادی دیگر این برنامه‌ها را ساختگی و برای سرگرمی مردم دانسته‌اند. گروهی دیگر از برنامه‌های تکراری تلویزیون ایران ابراز نارضایتی کردند. به گفته بسیاری از کاربران، به امثال افرادی نظیر این پسرشجاع با روحی بزرگ برای مملکت داری نیازمندیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала