بازداشت شهروندان الاغ سوار در شهر گراش +ویدئو، عکس

© Fotolia / Željko Radojkoممنوعیت الاغ سواری گردشگران چاق در یونان
ممنوعیت الاغ سواری گردشگران چاق در یونان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
شهروندانی که در شهر گراش برای شکستن منع تردد شبانه الاغ سواری میکردند بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، هنوز مرکب بر روی کاغذ خبر تردد الاغ سواران در شهر گراش خشک نشده، خبری جدید از این ماجرا موجب سر و صدای بسیاری در صفحات مجازی گردیده است. انتشار این کلیپ موجب واکنش سریع نیروی انتظامی و بازداشت تعدادی از الاغ سواران شهر گراش شده است. سعید کشاورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش گفته است، آنها تاکنون سه نفر از افرادی که با الاغ در شهر گراش تردد داشته‌اند را بازداشت کرده‌اند و احضار هشت نفر دیگر از آنها در دستور کار دستگاه قضایی قرار داده شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

او در ادامه صحبت هایش، ماموران نیروی انتظامی را موظف به شناسایی تمامی الاغ سواران در شهر گراش دانسته و از آنها خواسته است تا در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و به دادستانی احضار کنند. ایشان درباره اظهارات سه بازداشتی ماجرای الاغ سواری شهرستان گراش گفته است که آنها از نگرانی مصوبه ستاد مدیریت کرونا که مبنی بر عدم تردد شبانه بوده، دست به این حرکت زده‌اند. سعید کشاورز حرکت این تعداد افراد انگشت شمار را نامتعارف و بر خلاف عرف جامعه و دور از شان مردم فهیم شهرستان گراش دانسته است. او در صحبت های پایانی خود افرود که حرکت این افراد بر اساس ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، نامتعارف شناخته شده و با عاملان این کار برخورد قانونی خواهد شد. همچنین دبیر ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اقدام این افراد را عملی غیرمتعارف و خلاف قانون دانسته است. محمد جعفر کاظمی افزود، با کسانی که بخواهند از هر راهی قانون منع تردد شبانه و تصمیمات دیگر ستاد کرونا را زیر پا بگذارند، برخورد قانونی خواهد شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بورا پرس | BuraPress (@burapress)

تعدادی از کاربران فضای مجازی حرکت این افراد را حرکتی غیر اجتماعی خوانده اند و تعدادی دیگر چنین حرکاتی را در وضعیت سخت کرونا دور از انتظار ندانسته و به نوعی به مردم گراش حق دادند. همچنین تعدادی دیگر از کاربران صحبتهای دادستان سعید کشاورز را مورد انتقاد قرار داده و از ایشان خواستار مجازات دزدان، کلاهبرداران و کسانی که امنیت شهر،استان، و یا حتی کشور عزیزمان را به خطر انداخته‌اند شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала