نخستین ویدیو از پشت صحنه کلیب جنجالی سیلی خوردن یک روحانی +ویدئو

© Depositphotos.com / Cunaplusسلول زندان
سلول زندان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2021
اشتراک
گزارشی از پشت صحنه ماجرای کلیپ ساختگی سیلی زدن به یک روحانی جنجال به پا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه ماجرای کلیپ ساختگی تعرض به یک روحانی و توهین به مقام روحانیت، گزارشی دیگر از این ماجرا در فضای مجازی پخش شده است. این گزارش با صحنه هایی از کلیپ اصلی آغاز می شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от fitneessclap.ir (@fitneessclap.ir)

در این ویدئو، گزارشگر انتشار کلیپ توهین به مقام روحانیت را موجب ناراحتی مردم دانسته و در ادامه گفته است، پلیس پایتخت به محض انتشار این کلیپ، وارد عمل شده و چک زننده و چک خورنده را دستگیر کرده است. در ادامه این گزارش پدر و پسر بیست و دو ساله اش که در دام پلیس فتا افتاده بودند، دست از پا درازتر اعتراف کرده اند. پدر در پاسخ به سوال گزارشگر تلویزیون گفته است، او با پسرش امیرحسین تماس گرفته و به او گفته است، که یک لباس روحانیت خریده، تا کلیپی در این مضمون بسازد.
پدر مجرم در جواب به این سوال که ساخت این کلیپ چقدر زمان برده بود گفته است، ساختن این کلیپ در مدت زمان پانزده دقیقه و به راحتی انجام شده بود. در ادامه این گزارش، قسمتی از پشت صحنه این کلیپ نشان داده شده، که در آن پدر با صدای بلند به پسرش گفته بود، بزن و او هم چکی در گوش پدرش خوابانده بود.آنها توانسته اند، با بی صدا کردن کلیپ این محتوا را تولید کنند و به راحتی نشر دهند.
تصاویر و شواهد موجود نشان میدهد، که ساخت این کلیپ با برنامه ریزی قبلی واهداف از پیش تعیین شده صورت گرفته است.همچنین امیرحسین پسر بیست و دو ساله، پشت به دوربین، ابراز پشیمانی کرده و ازهمه کسانی که به دردسرشان انداخته بود عذرخواهی کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حاشیه ❤️ (@hashiyee_tv)

تعدادی از کاربران فضای مجازی از دیدن تصاویر و ویدئو های پشت صحنه این کلیپ، متعجب شده اند. آنها از هوش و زیرکی، پدر و پسر بازیگر انگشت به دهان مانده اند. عده ای با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، از پلیس پایتخت خواستند تا در شناسایی و دستگیریه مفسدان اقتصادی، اختلاسگران و مافیای گرانی دارو و گوشت و مرغ شتاب کنند و تمرکز خود را برمشکلات بیافزایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала