ماجرای کلیپ سیلی زدن به یک روحانی +عکس،ویدئو

© Fotolia / Branislavشکنجه های وحشتناک در زندان های داعش
شکنجه های وحشتناک در زندان های داعش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
اشتراک
عوامل ساخت کلیپ تعرض به یک روحانی بازداشت شدند!

به گزارش اسپوتنیک، مدتی بیشتر از انتشار کلیپ سیلی زدن به یک روحانی نگذشته بود که خبر ساختگی بودن این کلیپ در فضای مجازی پخش گردیده است. در ابتدای این ویدئو،  دو نفر رو به دیوار ایستاده و یکی از آنها به جرم خود اعتراف می کند. رئیس پلیس پیشگیری از جرائم اینترنتی درباره آنها گفته است که پدر و پسری در منظقه پاسداران تهران اقدام به ساختن کلیپی بیشرمانه کرده اند که مضمون آن سیلی زدن به یک روحانی و بی احترامی به او بوده است. این پدر و پسر در جهت رسیدن به اهداف شخصی خود و تعرض به مقام شامخ روحانیت دست به این کار زده بودند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حاشیه ❤️ (@hashiyee_tv)

ایشان درباره اهداف این پدر و پسر افزودند که آنها قصد فرستادن این کلیپ برای شبکه های بیگانه را داشتند تا پس از خروج از کشور بتوانند پناهندگی بگیرند. وی درباره دستگیری این اعضا گفته است که از زمان انتشار این ویدئو، همکاران ایشان بیش از ده نقطه را زیر نظر گرفته بودند، تا اینکه توانستند آنها را درمنزلی که در حال استراحت و آماده شدن برای رفتن به
سمت غرب بودند دستگیر کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

در نظرات کاربران عده ای از پلیس پیشگیری جرائم اینترنتی تشکر کردند و از آنان خواستند که نظارت بیشتری درفضای مجازی داشته باشند. تعداد دیگری از کاربران خواستار دستگیری اختلاس گران، پول شویان وباندهای خلافکار شدند و نفرت خود را از این موضوع ابراز کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала