ماجرای پیدا کردن سی ونه هزار یورو توسط راننده تاکسی +ویدیو

© Photo / Pixabay / Gerd Altmann یورو فقط 17 تومان
یورو فقط 17 تومان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اشتراک
راننده تاکسی امانتدار، پس از پیدا کردن سی و نه هزار یورو، آن رابه صاحبانش بازگرداند!

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی است که در فضای مجازی مصاحبه ای تلویزیونی از یک راننده تاکسی به نام یدالله عمرانی که در برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش، صورت گرفته بود منتشرشده که با واکنش های زیادی از سمت کاربران در فضای مجازی همراه بوده است.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازیگران_30نما | هنرمندان (@bazigaran_30nama)

ماجرا از این قرار است که یدالله عمرانی، راننده ۷۰ساله ساکن جنوب غرب تهران چند روز قبل در خیابان آذربایجان در کنار یک سطل زباله پاکت سفیدرنگی پیدا کرد، وقتی آن را باز کرد داخلش چندین اسکناس خارجی دید. او به درستی نمی‌دانست پول‌ها برای چه کشوری است. 
در این کلیپ راننده عنوان کرده است که  بچه محل آقا تختی می باشد و با فقر بزرگ شده‌، اما وقتی پاکتی که داخلش 39 هزار یورو بود را پیدا کرد، فقط به پیدا کردن صاحبش فکر کرد. او ۴شبانه روز خواب و خوراک نداشت تا صاحبش را پیدا کند. او می‌گوید که وقتی فهمیده صاحب یوروها به خاطر گم شدن پول‌ها قصد داشته خانه‌اش را بفروشد تا آبرویش را حفظ کند، بیشتر از کاری که کرده خوشحال شده است


عده ای از کابران، این راننده تاکسی را تحسین کردند و کار او را انسانی توصیف کردند..
درمقابل عده ای دیگر از کاربران این کار راننده تاکسی را غیرمنطقی خوانده وکار او را دیوانگی محض دانسته اند. ،تعدادی از کاربران خودشان را جای صاحب پول قرار دادند و با او ابراز همدردی نموده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала