درخواست دو طلبه در جاده قم به محاکمه رئیس‌جمهور وقت ایران +ویدئو

© Photo / IRNAرئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست
رئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
اعتراض دو طلبه برای رسیدگی به جرائم حسن روحانی با انتقاد کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از درخواست دو طلبه برای محاکمه حسن روحانی در جاده قم، در فضای مجازی منتشر می‌شود که جمع زیادی از کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند. در این ویدئو یکی از این دو طلبه درباره اعتراض خود سخن می‌گوید و عنوان می‌کند که قصد دارند به دفتر آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه بروند تا به جرائم آقای حسن روحانی از جمله دلار جهانگیری رسیدگی شود‌.

کاربران با نظرات مختلفی در این‌باره اظهارنظر می‌کنند برخی از آنها عنوان می‌کنند چگونه روحانی در چند سال گذشته رئیس جمهور خوبی بوده و به یک‌باره در انتهای دوره ریاست جمهوری‌اش بسیار بد شده است؟! این کاربران عنوان می‌کنند حسن روحانی به تنهایی باعث این اتفاقات ناگوار در ایران نشده است و اگر قرار باشد محاکمه‌ای صورت گیرد باید همه‌ی این افراد مشخص شوند و محاکمه صورت گیرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rouydad24 (@rouydad24.ir)

جمعی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند این طلبه از پاسخ به فردی که این ویدئو را ضبط می‌کند تفره می‌رود و جواب قانع‌کننده‌ای درباره‌ی وضعیت روزه‌شان نداد‌. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند حالا اگر افراد دیگری جز روحانیون برای این موضوع اعتراض می‌کردند آنها دستگیر می‌شدند و به شدت مجازات می‌شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала