مردان این نوشیدنی خطرناک را نخورند

CC BY-SA 4.0 / Dscheremet / Traditional Armenian coffee pot 'Srjep' (cropped photo)مردان این نوشیدنی خطرناک را نخورند
مردان این نوشیدنی خطرناک را نخورند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
اشتراک
غذاهای چرب، نوشیدن قهوه بیش از سه فنجان و نعنا به سلامت جنسی مردان ضرر می رساند.

به گزارش اسپوتنیک، یوگنی کولگاوچوک متخصص روانشناسی، تغذیه و روان درمانگر، رئیس انجمن حرفه ای پزشکان سکسولوژی در روسیه  در مصاحبه ای هشدار داد که استفاده مکرر از برخی از محصولات بر سلامت مردان تأثیر منفی می گذارد. او در این مقاله مردان را از خوردن مکرر بعضی غذاها منع نمود.

تاثیر قهوه بر روی نوزادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
تاثیر قهوه بر روی نوزادان

اول از همه، مردان باید از غذاها و نوشیدنی هایی که سطح تستوسترون را کاهش می دهند خودداری کنند، زیرا این هورمون است که "مسئول" میل جنسی انها است. به گفته پزشک، مقدار زیاد نوشیدن قهوه، الکل، نعناع تأثیر مشابهی بر بدن دارند.

وی در ادامه گفت: "نوشیدن بیش از حد قهوه بیش از سه فنجان در روز برای مردان خطرناک است که  می تواند به قشر آدرنال آسیب برساند، و مستقیماً در تولید تستوسترون نقش دارد. مصرف منظم الکل در مقادیر زیاد همچنین باعث کاهش سنتز تستوسترون می شود. نعناع نه تنها آرام می کند سیستم عصبی بدن را، بلکه به گونه ای سطح تستسترون خون را پایین می اورد.

آبجو به ویژه برای سلامتی مردان مضر است، زیرا حاوی آنالوگهای هورمونهای زنانه - فیتواستروژنها است، این متخصص گفت به همین خاصیت در محصولات دارای سویا نیز دیده می شود.

وی ادامه داد: سطح تستوسترون در بدن با دریافت چربی بیش از حد در بدن رابطه عکس دارد. بنابراین ، مردان باید غذاها و نوشیدنی های منجر به چاقی را از رژیم خود حذف کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала