جنجالی شدن کت و شلوار شرکت کنندگان مسابقات فیتنس در ایران +عکس، ویدئو

© AP Photo / Efrem LukatskyУчастники чемпионата по бодибилдингу Open Bodybuilding and Fitness Competition в Киеве
Участники чемпионата по бодибилдингу Open Bodybuilding and Fitness Competition в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
اشتراک
برگزاری مسابقات فیتنس در ایران با پوشش کت و شلوار ورزشکاران خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی از مسابقات فیتنس در ایران دست به دست می چرخد که در آن شرکت کنندگان با کت و شلوار بر روی استیج حضور دارند. این کلیپ با موجی از واکنش کاربران روبرو شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

ماجرا از این قرار است که روند مسابقات فیتنس در ایران به این شکل می باشد که ورزشکاران برای نمایش عضلات خود یک بار بدون لباس بر روی استیج حاضر می‌شوند و از داوران رای می‌گیرند و یک بار هم با لباس رسمی برای نمایش استایل شان در جلوی دوربین ها فیگور می‌گیرند. انتشار عکس ها و ویدئوهایی از ورزشکاران سبب شد تا کابران انتقادات خود را نسبت به این روند ثبت کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Hamid \ Hosein (@ht_sportgroup)

بعضی از کاربران تصور کردند که ورزشکاران فقط با کت وشلوار حضور داشتند و برای همین عنوان کردند که عضلات ورزشکاران با کت و شلوار مشخص نمی باشد. گروهی از کاربران نیز معتقدند که در هیچ جای دنیا ورزشکار در مشابقات فیتنس با کت و شلوار حضور ندارد و برای آنان این اتفاق خنده دار بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 90+ (@b90plus)

یکی از نکات جالب این مسابقات شرکت کردن رضا نوروزی فوتبالیست کشور در این دوره از مسابقات بود که توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند این ستاره فوتبال در این رقابت‌ها در بین شش ورزشکار برتر قرار گرفت و به فینال مسابقات راه یافت و در نهایت به مقام دوم این مسابقات رسید.
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Seyed Hossein Taghavizadeh (@hosseintaghavizadeh1)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала