حذف بانوی کاراته کار ایرانی از رقابت‌های قهرمانی اروپا +عکس

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevИранская таэквондистка Кимия Али-заде с бронзовой медалью на Олимпиаде-2016 в Рио-де-Жанейро
Иранская таэквондистка Кимия Али-заде с бронзовой медалью на Олимпиаде-2016 в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
حذف کیمیا علیزاده از قهرمانی اروپا با پرچم تیم پناهندگان!

به گزارش اسپوتنیک، کیمیا علیزاده، بانوی کاراته کارایرانی و ملی پوش سابق تکواندوی ایران و دارنده نشان برنز المپیک که در غالب تیم پناهندگان فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت های قهرمانی اروپا به میزبانی صوفیه بلغارستان حاضر شده است، برابر حریفی از کرواسی شکست خورد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تیتر هنری (@titrhonari)

گفته شده است که این بانودر برابر برونا وولتیچ دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ از کرواسی با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от parsiwod (@parsiwod)

عده ای از کاربران از کیمیا علیزاده بدلیل تصمیم خود برای پناهندگی انتقاد کردند و معتقدند که عاقبت کسی که به مردم خود پشت می کند همین است. در پی این شکست مهنار افشار بانوی بازیگری ایرانی نوشت که
"شکست و غم دیگران برای شما نه خوشبختی میاره نه باعث موفقیت شما میشه فقط باعث میشه در یک دنیای تاریک و بی ارزش و به ظاهر خوشبخت و منطقی دست و پا بزنید و در آخر خودتون غرق شید. دختر تو میتونی"
گروهی از کاربران با مهناز افشار موافق بوده و عنوان کردند که هر بازی دو سر برد و باخت دارد. بسیاری از کاربران معتقدند که موفقیت های کیمیا علیزاده کم نبوده است و فقط بخاطر یک باخت نباید رزومه او را نادیده گرفت.
عده ای نیز معتقدند که او در ایران موفق تر بوده است. بعضی از کاربران بر این عقیده هستند که نباید بخاطر تصمیم او برای پناهندگی از باخت او خوشحال بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала