لحظه‌ی شگفت‌انگیز نجات یک کودک از خفگی +ویدئو

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر ۵۰ زن و کودک روس در سوریه پیدا شدند
۵۰ زن و کودک روس در سوریه پیدا شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
تصاویر ویدئویی از نجات یک کودک خردسال توسط یک پزشک فلسطینی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی کوتاه از نجات کودک فلسطینی از خفگی در واپسین لحظات حیاتش در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

این ویدئو در درمانگاهی در شهر جنین در کرانه باختری ضبط شده است که نشان می‌دهد پدر و مادری با فرزند خردسال‌شان که راه تنفسش بسته شده بود به طور سراسیمه وارد درمانگاه می‌شوند و از پزشک شیفت می‌خواهند کودکشان را نجات دهد. با تلاش این پزشک که مجاهد نزال نام دارد، کودک جان دوباره می‌گیرد و لحظه‌های تلخ و شیرینی از شادی والدین این کودک ثبت می‌گردد. این ویدئو در رسانه‌های فلسطینی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند خود را برای لحظه‌ای جای والدین این کودک گذاشته‌اند و تصور سختی از این شرایط داشتند. این کاربران ضمن تحسین پزشک خبره که با تلاش فراوان، جان دوباره به کودک بخشید و شادی بی‌وصف به والدین او، عنوان می‌کنند بسیارند پزشکانی که برای نجات مردم خود هرگز کوتاهی نمی‌کنند و باید قدران زحمات آنها بود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بانک پزشکان و جراحان (@bankpezeshkan)

جمعی از کاربران فرصت را غنیمت شمردند و از تلاش‌های کادر درمان در این دوران کرونایی تشکر کردند و برخی نیز به اهمیت آموزش کمک‌های اولیه و مهارت در برخورد با چنین مواقع حساسی و نحوه نجات افراد از خفگی اشاره می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала