واکنش کاربران در فضای مجازی به پر کردن بطری‌های شیر با آب در کامیون +ویدئو، عکس

© Fotolia / Olga Kochinaشیر
شیر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
انتشار ویدئویی از افرادی در حال اضافه کردن آب به بطری‌های شیر کاله با واکنش‌های زیادی روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، طی دو روز گذشته ویدئویی در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که کاربران بسیاری به آن واکنش نشان می‌دهند و خواستار مطالبه‌‌گری اجتماعی هستند. در این ویدئو نشان داده می‌شود که راننده‌ی خودروی حامل محصولات لبنی یکی از شرکت‌های معروف در ایران، مشغول پر کردن بطری‌های شیر نیمه، با آب می‌باشد و فردی برای کمک به او نیز آب تهیه می‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

انتشار این ویدئو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و بسیاری از کاربران مایلند هدف این کار را بدانند و از اتفاقات این چنینی در ایران که کارفرما یا راننده بخواهد با ترفندهای مخصوص به خود درآمد بیشتری کسب کنند گلایه می‌کنند. برخی دیگر از کاربران معتقدند نباید به این سرعت قضاوت کرد و عنوان می‌کنند چرا باید کسی در روز روشن و در معرض دید همگان به بطری‌های شیر، آب اضافه کند؟!

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

جمعی از کاربران در پاسخ به این کاربران عنوان می‌کنند که این بطری‌های شیر مرجوعی هستند که یکی از وظایف رانندگان خودروهای حامل این محصولات، مرجوع کردن آنها نیز هست و احتمالا راننده برای آمار بیشتر بطری‌های مرجوعی به بعضی بطرهای شیر، آب اضافه می‌کند و شیر بطری‌ها را در میان سایر بطری‌ها تقسیم می‌کند. این دسته از کاربران عنوان می‌کنند بهترین کار منتظر ماندن است تا مدیرعامل این شرکت لبنی به این اتفاق واکنش نشان دهد.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند باید انتشار دهنده این کلیپ دستگیر و مجازات شود چراکه این اتفاقات تاثیر بسیار منفی در جامعه ایجاد می‌کند. اما جمعی دیگر معتقدند انجام دهندگان این کار باید مجازات شوند نه کسانی که اطلاع رسانی می‌کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Mr. Pers (@mister.pers)

در ادامه این حواشی و انتقادات کاربران صفحه رسمی برند کاله در اینستاگرام در رابطه با انتشار ویدئویی که حاوی تخلف اشخاصی طی فرآیند توزیع محصولات این شرکت بودند اطلاعیه‌ای مبنی بر پیگیری و مجازات متخلفان منتشر کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала