واکنش مدیرعامل کاله به انتشار ویدئوی پر کردن بطری‌های شیر با آب +ویدئو، عکس

© Fotolia / Olga Kochinaشیر
شیر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2021
اشتراک
ویدئویی از راننده یک خودروی حامل محصولات لبنی که مشغول پر کردن بطری‌های شیر با آب بود مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار ویدئویی از کامیون حامل محصولات کاله که راننده‌ی آن در حال اضافه کردن آب به بطری‌های شیر بود حواشی بسیاری در فضای مجازی ایجاد شد تا اینکه مدیرعامل شرکت کاله نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و در خصوص انتشار این ویدئو توضیحاتی ارائه داد.
آن هم در پشت یک کامیون حمل بار است از روز گذشته واکنش‌های زیادی داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

مدیرعامل کاله در خصوص انتشار این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

غلامعلی سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله در این‌باره عنوان کرد: در خصوص این فیلم بررسی‌ها آغاز شده است اما هنوز تحقیقات تکمیل نیست. این مردان کارگر و کارمند هستند و در حال انجام عمل خلاف که باید رفتار و علت این حرکت آنها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. این مبحث از روز گذشته در حال بررسی است. از کشورهای مختلف، از سوی دوستان و مسئولان این فیلم برای بنده ارسال شده و دستور تحقیق جدی و کامل در این خصوص داده شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مشاوران کسب و کار غزال (@ghazal.consulting)

وی همچنین اظهار کرد: احتمال زیادی دارد که این رفتار، یک عمل تخریبی باشد زیرا رقابت بین شرکت‌ها زیاد است و ما به تازگی دستگاه‌هایی را وارد کشور کرده‌ایم که شیرهای پاستوریزه‌ای که تا دیروز در ایران ۵ روز امکان حفظ و نگهداری سلامت آنها وجود داشت می‌تواند با تکنیک تازه تا ۳۰ روز دوام سلامت داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала