والدین مد زده و کاشت ناخن برای نوزادان و کودکان +عکس

© Depositphotos.com / Photo_lifeبدنیا آمدن کودک متعلق به نژاد دیگر پس از لقاح مصنوعی
بدنیا آمدن کودک متعلق به نژاد دیگر پس از لقاح مصنوعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
اشتراک
والدینی که برای کودک خردسال خود ناخن مصنوعی می کارند!

به گزارش اسپوتنیک، اشتیاق برخی از مادران برای کاشت ناخن برای کودک خردسال خود مسئله ای جدیدی در فضای مجازی است که عده‌ای را درگیر خود کرده است.

 طی روزهای اخیر تصاویری از کاشت ناخن و آرایش ویژه ناخن در کودکان خردسال در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که به نظر می‌رسد بیشتر از آنکه به دلخواه خود کودک انجام شده باشد، مادر کودک مشتاق انجام چنین کاری است.


جدای از عوارض کاشت ناخن که بزرگترها نیز از آن در امان نیستند و نمیتوان از بعد سلامت جسمی آن در کودکان عبور کرد، بعد روانشناسی و روانی این قبیل کارها نیز قابل چشم پوشی نبوده و پیش از آنکه در جامعه عادی شود، باید مورد نیاز و بررسی قرار بگیرد.
کودکان دنیای بی‌حاشیه و بی‌آلایشی دارند بنابراین ژلیش ناخن و کاشت آن برای کودکان جذابیت خاصی که برای مادران آن‌ها دارد را نخواهد داشت و تنها عوارض جسمانی و روانی این کار را برای کودکان به جا خواهد گذاشت.

بسیاری از کابران معتقدند که این نوع آرایش ناخن برای کودک بسیار خطرناک است چرا که کودک همینجوری هم با ناخن‌های خودش ممکن است به خود آسیب بزند. برای این دسته از کاربران این سئوال پیش آمده که چرا برخی از والدین عقده‌ها و کمبودهای خود را روی بچه‌های خود تخلیه می‌کنند.

بسیاری از کاربران مخالف مد و انجام این گونه اعمال برروی خردسالان هستند. به گفته آنان فقط یک مادر بی مسئولیت این کار را بر روی کودک خود انجام می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала