واکنش جنجالی کاربران به نسخه عجیب کارشناس تلویزیون درباره خوراک مردم +ویدئو، عکس

© Photo / Pixabay / Thorsten Blank کدام میوه های شما را چاق می کنند
کدام میوه های شما را چاق می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2021
اشتراک
راهکار متفاوت و عجیب کارشناس برنامه تلویزیونی شبکه دو سیمای ایران با واکنش‌های انتقادی مردم همراه شده است‌.

به گزارش اسپوتنیک، طی دو روز گذشته بخش‌هایی از صحبت‌های یک کارشناس در برنامه‌ی تلویزیونی شبکه‌ی دوم سیمای ایران، در فضای مجازی منتشر می‌شود که موجب انتقادات، واکنش‌ها و خشم کاربران در صفحات اجتماعی شده است.

اظهارات خانم کارشناس درباره‌ی خوراک مردم ایران و توصیه آنان به عدم مصرف گوشت و میوه، سر و صدای زیادی در فضای مجازی و حقیقی ایران ایجاد کرده است.

وی در این برنامه عنوان کرد: «گوشت نخورید، میوه نخورید و ... سطح انتظارات و توقعات را پایین بیارید، حالا اگر یک هفته میوه نخوریم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و ... .» اما او در پاسخ به اعتراض مجری برنامه در این خصوص، پاسخ داد: «ما باید عزت نفسمون بالا باشه و خود پندارمون اینقدر قوی باشه تا نیازی احساس نکنیم و ... میوه نخورید؛ برنج خالی بخورید؛ به جای اینکه هر هفته میوه بخورید ماهی یکبار میوه بخرید.»

بسیاری از کاربران معتقدند این کارشناس از زندگی مردم بی‌اطلاع است چراکه او حتی قیمت دقیق فیله‌ی مرغ را نمی‌دانست. برخی از کاربران خشمگین عنوان می‌کنند به جای اینکه برای حل مشکلات مردم تلاش شود، تلویزیون ایران با میزبانی کارشناسانی قصد دارد صورت مسئله را پاک کند و مردم را به پایین آوردن سطح توقعاتشان دعوت می‌کند.

برخی از کاربران عنوان می‌کنند این کارشناس خود با وجود اضافه وزنی که دارد نمی‌تواند به مردم چنین توصیه‌ای بکند، آیا او قناعت پیشه کرده است که حتی تصویر او در کادر تلویزیون جا نمی‌شود؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала