نخستین گفتگو میان شاهزاده چارلز و ویلیام با هری پس از مصاحبه جنجالی مگان و شاهزاده

© AFP 2023 / Tolga Akmen نخستین گفتگو میان شاهزاده چارلز و ویلیام با هری پس از مصاحبه جنجالی مگان و شاهزاده
 نخستین گفتگو میان شاهزاده چارلز و ویلیام با هری پس از مصاحبه جنجالی مگان و شاهزاده   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2021
اشتراک
پرنس هری پس از مصاحبه جنجالی اش با اپرا وینفری ابتدا با پدرش و پرنس ویلیام صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، پرنس هری پس از مصاحبه جنجالی وی و همسرش با اپرا وینفری ابتدا با پدرش پرنس چارلز و برادر بزرگترش پرنس ویلیام صحبت کرد.

طاس شدن پرنس هری بعد از ازدواج  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2020
طاس شدن پرنس هری بعد از ازدواج

گیل کینگ، مجری تلویزیون آمریکایی، که با همسر هری "مگان مارکل" دوست است از این موضوع خبردار است. او می گوید: "این گفتگوها نتیجه ای نداشت. تما آنها خوشحال هستند که حداقل آنها گفت و گو را آغاز کردند."

به گفته کینگ، خانواده سلطنتی هنوز درباره مصاحبه با مگان مارکل صحبت علنی نکرده اند. وی افزود كه مركل اسنادی در اختیار دارد كه هر آنچه در مصاحبه با اپرا وینفری گفته شده را تأیید می كند.

روز دوشنبه، 8 مارس، اولین مصاحبه مشترکی را که شاهزاده هری و مگان مارکل پس از انتقال به ایالات متحده انجام دادند پخش شد. هری گفت که در طی اولین بارداری مگان، برخی از اعضای خانواده سلطنتی نسبت به رنگ پوست کودک متولد نشده خود ابراز نگرانی کردند. مگان اعتراف کرد که به دلیل آزار و اذیت در مطبوعات انگلیس، در فکر خودکشی بود. همچنین مشخص شد که آنها در نیمه اول سال 2020 حمایت مالی خانواده سلطنتی را از دست دادند و پرنس چارلز برای چندین ماه از گفتگو با پسرش خودداری کرد.

پس از پخش مصاحبه، کاخ باکینگهام بیانیه رسمی صادر کرد. در 11 سپتامبر مشخص شد که الیزابت دوم قصد دارد در آینده نزدیک با هری و مگان تماس بگیرد. در عین حال، پرنس ویلیام اعلام کرد که قرار است با برادرش نیز صحبت کند.

گفتنی است، پرنس هری و مگان مارکل از اول آوریل سال 2020 مقام خود را به عنوان اعضای خانواده سلطنتی انگلیس متوقف کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала