تحویل شاخ اینستاگرامی به ایران توسط پلیس ترکیه +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازداشت
بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2021
اشتراک
میلاد حاتم آبادی از مبلغان سایت‌های شرط‌بندی، به ایران تحویل داده شد!

به گزارش اسپوتنیک، هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی ایران، تحویل میلاد حاتم‌آبادی را به ایران که ساکن کشور ترکیه بود، تائید کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مجله حاشیه | حواشی روز (@hashiye20)

های شیرزاد به تلویزیون ایران گفته است که "با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای میلاد حاتمی که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد ."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от در حاشيه (@dar.hashiye)

او همچنین افزود که"با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی گردید."
همسر میلاد حاتم آبادی نیز با گریه و ناراحتی این خبر را تایید کرده است. او در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که قرار بود میلاد حاتمی همسر او را آزاد کنند و به او گفته بودند که این قضیه را رسانه‌ای نکنید اما پس از مدتی در کمال ناباوری در حالیکه فقط چند روز مانده بود تا پاسپورت ترکیه‌ای آنان بیاید، خبر تحویل او به ایران داده شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Shenx Tv | شنکس تی وی (@shenx.tv)

بسیاری از کاربران با کنایه عنوان کردند که صاحب استانبول را از این کشور بردند. گروهی از کاربران معتقدند که از دستگیری او خوشحال هستند چرا که این دسته از افراد به جز کلاهبرداری و انتشار بی اخلاقی در فضای مجازی کار دیگری بلد نیستنر. گروهی از کاربران نیز معتقدند که نه تنها او بلکه شاخ‌های مجازی دیگر که در سایت های شرط بندی مشغولند هم باید دستگیر شوند.
گروهی از کاربران نیز با اشاره به افراد سیاسی که اموال ایران را اختلاس کردند، عنوان کردند که چرا آنان براحتی میلاد حاتمی دستگیر نمی شوند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ایران اینترنشنال ورزشی (@iranintlsport)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала