واکنش غزال تیزپای آسیا به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران +ویدئو

© Photo / IRNAپرسپولیسی محبوب از ایران رفت
پرسپولیسی محبوب  از ایران رفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2021
اشتراک
خداداد عزیزی، ستاره سابق تیم ملی و فوتبال ایران به اتفاقات پیش آمده در انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد

به گزارش اسپوتنیک، خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی ایران و مربی کنونی خطاب به علی کریمی در واکنش به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، در پیامی ویدئویی گفت که "چه خوب که کاندیدا شدی و چه خوب که رای نیاوردی! روز سیاه فوتبال فوتبالی های ما زمانی که تو کاندید شدی مشخص شد. خودت می‌دونی فوتبال به چه سمتی میره. تو بردی رفیق و فهمیدی که هر چی ضربه میخوریم از فوتبالی هاست."

خداداد عزیزی معتقد است که زمانی که فوتبالی ها از هم حمایت نکنند انتظاری از بقیه نیست.
خداداد عزیزی در ادامه عنوان کرد که علی کریمی تو بردی اما فوتبالی ها باختند. او در ادامه برای علی کریمی آرزوی پایندگی کرد و افزود که "علی کریمی تو همیشه برنده بودی و هستی."
بسیاری از کاربران به حمایت از علی کریمی پرداختند و عنوان کردند که او با شجاعت و حق خواهی خود همیشه برنده است و همیشه طرفدار او خواهند ماند. گروهی از کاربران معتقدند که نتیجه اخلاقی انتخابات فدراسیون فوتبال این بود در زندگی خود مراقب حاج صفی های اطرافتان باشید. عده ای از کاربران نیز بر این عقیده هستند که فاتحه فوتبال ایران با آن انتخابات خوانده شده است. گروهی از کاربران عنوان کردند که ای کاش روزی برسد که یک فوتبالی رئیس فدراسیون شود. به گفته این دسته از کاربران، هرگاه یک تاجر بتواند یک کلاس درس را اداره کند، یک غیر فوتبالی هم می‌تواند فوتبال را اداره کند

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала