قیمت بالا برای تنها خودروی VAZ-2110 روسی در آمریکا

© Sputnik / V. Knyazevقیمت بالا برای تنها خودروی VAZ-2110 روسی در آمریکا
قیمت بالا برای تنها خودروی VAZ-2110 روسی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
اشتراک
فروشنده اتومبیل در آمریکا تنها خودروی VAZ-2110 روسی، تولید سال 2001 را با قیمت بالایی به فروش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، فروشنده اتومبیل آمریکایی DFW Cars & Trucks یک اتومبیل روسی VAZ-2110 تولید سال 2001 را با قیمت 10950 دلار به فروش گذاشت.

گفته می شود که سدان 20 ساله مستقر در تگزاس تنها نمونه این مدل در ایالات متحده است. این فروشنده همچنین نوشت که اتومبیل پیمودن 15000 کیلومتر اعلام شده در شرایط عالی و آماده استفاده است و فضای داخلی بوی لادای جدید می دهد.

با این حال اضافه می شود که فروشنده آماده است فقط سندی در مورد خرید و فروش خودرو ارائه دهد، اما هیچ کاغذی وجود ندارد که اجازه دهد این خودرو برای اهداف مورد نظر خود در ایالات متحده استفاده شود. فروشنده خاطرنشان می کند که "ممکن است بتواند سند درخواستی را بدست آورد".

همانطور که مجله اتومبیل آمریکایی درایو توضیح می دهد ، مشکلات مربوط به اوراق بهادار با محدودیت های جدی در واردات خودروهای خارجی به ایالات متحده همراه است که سال تولید آنها از 25 سال فراتر نرفته است. این نشریه همچنین با توجه به به قیمت غیرمعمول بالای خودروی ارائه شده روسی توجه را به این جلب می‌کند که شما می توانید با این مبلغ، یک فولکس واگن گلف GTI قابل احترام یا تعداد زیادی از تویوتا آوالون بخرید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала