تکذیب ادعای بازیگر ایرانی در رابطه با نامزدی با بازیگر مرحوم +عکس

CC BY 4.0 / IRNA / علی انصاریان
علی انصاریان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2021
اشتراک
تکذیب ادعای آسیه اسدزاده که خود را نامزد علی انصاریان معرفی کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا آسیه اسدزاده، بانوی بازیگر ایرانی که در فیلم طاقباز ایفای نقش کرده است، در یک پست ادعا کرده است که ۵ سال با علی انصاریان نامزد بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от نود (90) با عادل فردوسی پور (@90tv_news)

او در پستی که به سرعت نیز پاک کرد، از عشق ناکام بین خود و علی انصاریان صحبت کرده بود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от masoud bhd (@bhdnews)

پیام اینستاگرامی آسیه اسدزاده برای علی انصاریان اینگونه بود که "عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه... به مو میرسه ولی...، ولی این بار پاره شد. عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه...
تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می‌کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روز‌های تاریک و مثل روز‌های روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد. آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزو‌ها و رویا‌هایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.
خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازیگران_30نما | هنرمندان (@bazigaran_30nama)

این ادعا سریعا از سوی خانواده علی انصاریان تکذیب شد و آنان عنوان کردند که علی هیچ نامزدی در زندگی خود نداشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بروزترین خبرهای هنرمندان (@gandom_news)

پس از آن بسیاری از دوستان علی انصاریان نیز این ادعا را تکذیب کردند و عنوان کردند که تو چه نامزدی بودی که هیچ گاه خانواده و دوستان علی انصاریان تو را ندیده اند؟
کاربران بسیاری نیز عنوان کردند که عده ای برای جذب فالور ممکن است هر ادعایی انجام دهند اما پشت سر مرده صحبت کردن بسیار حرکت زشت و زننده ای است چرا که او دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد.
گروهی از کاربران معتقدند که اگر او ۵ سال با علی انصاریان نامزد بوده است چرا عکس مشترکی با هم ندارند و چرا دو هفته ای که او در بیمارستان بوده است، بالای سر او نبوده است. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که علی انصاریان اگر نامزدی داشت هرگز سکوت نمی کرد و او را آشکار می کرد و ادعای این بازیگر با هر منطقی بی معنی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала