راز تناسب اندام رویایی ملکه ۴۷ ساله اسپانیا +عکس

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiملکه اسپانیا
ملکه اسپانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
تغذیه سختگیرانه سبب شده است تا اندام ملکه لتیسیا در ۴۷ سالگی بسیار زیبا و جذاب باشد!

به گزارش اسپوتنیک، ملکه "لتیسیا اورتیس"، پیش از ازدواج با پادشاه اسپانیا، گوینده خبر و روزنامه‌نگار بوده است. او با اینکه 47 سالگی را سپری می‌کند اما مانند دوران جوانی، خوش اندام و زیباست. گفته شده است که او 51 کیلوگرم وزن دارد. راز تناسب اندام ملکه لتیسیا، همواره رژیم متعادل اما سختگیرانه‌ای است که برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام خود رعایت می‌کند.

البته او از ورزش نیز غافل نیست و ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، تنیس، اسکی و اسب سواری را نیز تا حدی در برنامه روزمره خود گنجانده است. او همیشه تناسب اندام اش را حفظ کرده و مراقب است که چاق نشود. 

View this post on Instagram

A post shared by @royalfamilies2020

بانوی اول اسپانیا، مقدار فراوانی از انواع سبزیجات را در روز می‌خورد اما از گل کلم و بروکلی و دیگر سبزیجاتی که تولید نفخ می‌کنند، پرهیز دارد. رژیم سختگیرانه‌ی او شامل میوه‌، مانند هندوانه، ملون، مرکبات و انگور و سبزیجات مانند کاهو، خیار و کرفس است که به حفظ تناسب اندامش کمک می‌کنند اما عامل تورم معده نیستند. 

View this post on Instagram

A post shared by @royalfamilies2020

غلات تصفیه شده نظیر نان، پاستا، بیسکوییت و برنج سفید در تغذیه ملکه لتیسیا جایی ندارند. این خوراکی‌ها قند بالایی دارند و بدن پیش از سوخت و ساز چربی‌ها از این منابع انرژی استفاده می‌کند. تنها نقطه ضعف رژیم غذایی ملکه، علاقه به خوردن شکلات است. 

اندام زیبای ملکه اسپانیا مورد توجه عده ای از کاربران قرار گرفته است. به گفته آنها اندام او بسیار ورزشکاری است و همین سبب جوان ماندن آن شده است.

اما گروهی دیگر از کاربران معتقدند که او بسیار لاغر است و هیکل استخوانی او جذابیتی ندارد و اگر کمی تپل تر بود زیباتر بود. به گفته این دسته از کاربران، اندام او با لباس های پوشیده بهتر است.‌

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала