پیشخدمت هایی با اندام های عضلانی و نیمه برهنه برای جذب مشتری +ویدئو

© AP Photo / Sakchai LalitПосетители ресторана во время соблюдения дистанции в Бангкоке
Посетители ресторана во время соблюдения дистанции в Бангкоке  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2021
اشتراک
جذب مشتری به رستوران چینی با پیشخدمت های نیمه برهنه!

به گزارش اسپوتنیک، این روزها رقابت در بین رستوران‌ها برای جذب مشتری بسیار زیاد شده است و رستوران ها باید تمام تلاش خود را به کار ببرند تا بتوانند ایده ای نو داشته باشند و موفق شوند. یک رستوران چینی در شهر شیان چین اقدام به یک تکنیک برای جذب مشتری کرده است. او برای جذاب تر شدن رستوران خود از پیشخدمت های مردی با اندام های عضلانی استفاده کرده است که نیمه بالای آنان برهنه است.

این پیشخدمت ها با اندام های عضلانی و بدون لباس در رستوران هوت بوت در شهر شیان چین کار می کنند.
نمایش اندام های جذاب و عضلانی این پیشخدمت ها سبب شده است که مشتری های این رستوران بیشتر شوند. همچنین گاهی مشتریان با این پیشخدمت ها عکس یادگاری می اندازند.
گروهی از کاربران معتقدند که ایده های موجود در رستوران ها در حال درو کردن خط های قرمز است. این دسته از کاربران این کارها را برده داری نوین می دانند و برای آنان این سئوال پیش آمده است که پس کرامت انسانی کجاست. بعضی از کاربران موافق این دسته از ایده های هستند و آن را جذاب می دانند اما در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که با دیدن بدن های برهنه اشتهای آنان کور می شود. عده ای از کاربران نیز به این نکته اشاره کردند که در رستوران های چینی دیگر اثری از کرونا نیست در حالیکه در بیشتر کشورهای دنیا ویروس کرونا به وفور یافت می شود و خوردن یک وعده غذای خوشمزه در یک رستوران بدون استرس آرزوی آنان شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала