برای کاهش وزن این غلات را مصرف کنید

© Fotolia / Olivier Tabaryبرای کاهش وزن این غلات را مصرف کنید
برای کاهش وزن این غلات را مصرف کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
پنج غله برتر من جمله گندم سیاه، بلغور و جو را برای تقویت سیستم بدن استفاده کنید.

به گزارش اسپوتنیک، اولگا دکر متخصص تغذیه در روسیه لیست غلاتی را که با استفاده منظم از آنها می توان از وزن اضافی جمع شده در زمستان راحت شد را نام برده است.

غلات صبحانه باعث درد دل می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2021
غلات صبحانه باعث درد دل می شود

به گفته وی در رژیم غذای، جایگزینی غلات سبک ضروری است. از جمله این غلات می توان به بلغور ، گندم سیاه ، گندم ، ذرت، جو و همچنین برنج قهوه ای اشاره کرد.
به عنوان مثال، گندم سیاه حاوی مقدار زیادی ویتامین B1 ، B2 ، B6 ، است. با این حال، توصیه نمی شود روزهای ناشتا را با گندم سیاه اغاز کنید: اگر به هنگام صبح گندم سیاه بخورید، بدن "حتی بیشتر ذخیره می کند."
اولگا دکر در اینستاگرام خود نوشت: "بلغور گندم به تقویت سیستم ایمنی بدن ، بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن ها و کند کردن روند پیری کمک می کند."
پیش از این در پرتال ایت دیس اعلام شده بود که رژیم غذایی سرشار از غذاهای فرآوری شده و فاقد میوه ها و سبزیجات می تواند سیستم ایمنی بدن انسان را ضعیف کند. غذاهای فرآوری شده حاوی چربی اشباع، نمک یا قندهای افزوده هستند. کمبود خواب یا به طور کلی استراحت می تواند توانایی بدن برای مبارزه با عفونت را کاهش دهد. نوشیدنی های الکلی اثری منفی بر عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد. الکل می تواند فعالیت عادی سلول های ایمنی را مختل یا سرکوب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала