قربانی شدن کودکی بعلت سقوط در جوی رو باز در اهواز +ویدئو، عکس

© Photo / Morteza Jaberianاهواز
اهواز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
اشتراک
جوی روبازی که جان یک کودک دو ساله را گرفت!

به گزارش اسپوتنیک، مرگ یک کودک دو ساله ساکن منطقه درویشیه‌ کوت عبدالله اهواز در شهرستان کارون، بر اثر سقوط در جوی روباز سبب تعجب کاربران شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rokna NEWS / پایگاه خبری رکنا (@rokna.news)

گفته شده است که مرگ دانیال نواصری کودک دو ساله، بعلت تکمیل نشدن شبکه فاضلاب و سرپوش نمودن جوهای روباز در کوت عبدالله اتفاق افتاده است یکی از معضلات اساسی این منطقه محسوب می شود که مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده است. 
جوی های لجن گرفته ای که لایروبی نمی شود، زباله هایی که روی هم در کوچه پس کوچه ها انباشه می شود، گل و لای فراوانی که کوچه ها را فراگرفته و بچه هایی که در میان همین لجن زارها بازی می کنند از معضلات مردم این منطقه است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от NAQUS (@naqus_iran)

همچنین گفته شده است که جسد این کودک پس از 2 جسنجوی پیاپی پیدا شده است. طبق خبرهای رسیده، از سال ۹۵ تا کنون ۶ کودک اهوازی که اغلب حاشیه نشین بودند در اثر سقوط در جوهای روباز و یا چاه‌های فاضلاب جان خود را از دست داده اند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ماهشهر | mahshahr (@mahshahriya)

بسیاری از کاربران از این واقعه اظهار تاسف کردند و برای این کودک بیگناه ناراحت شدند. برای گروهی از کاربران این سئوال بوجود آمده است که چرا بچه 2 ساله تنها از خانه بیرون رفته است ودر آن لحظه والدین او کجا بودند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که محلات در اهواز به گونه ای هست که همه هم را میشناسند و در اکثر خانه ها باز است و کسی تعرض و دزدی انجام نمی دهد برای همین کودک تنها بیرون رفته است. این دسته از کاربران معتقدند که کودک و مادری که در شهری به آن وسعت و ثروت هیچ مکان تفریحی ندارد و حتی آب آشامیدنی و کولر ندارد مجبور است برای فرار از گرمای منزل به کوچه پناه ببرد و جای سئوالی نمی ماند. 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صوت الأهواز (@ahwazvoice)

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала