برند جدید عطر با نام مهران مدیری در بازار ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مهران مدیری
مهران مدیری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2021
اشتراک
مهران مدیری بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران وارد صنعت عطرسازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مهران مدیری هنرپیشه مشهور طنز تلویزیون و سینمای ایران از عطر‌های اختصاصی با قیمت ۶۹۰ هزار تومان رونمایی کرده است. او در تازه‌ترین حرکت تبلیغاتی خود عطرهای زنانه و مردانه به اسم خود روانه بازار کرده است.

در توضیح این عطر آمده است: «برند ایرانی مهران مدیری از سال ۲۰۲۱ میلادی فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد و نخستین کلکسیون عطری خود را که شامل دو عطر زنانه و دو عطر مردانه ناب و باشکوه است، روانه بازار نمود.
عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه‌ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می‌کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می‌کنند.
بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می‌شود.
بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می‌شود.
بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است.»

پیش از عطر مهران مدیری، عطر نوید محمدزاده، هدیه تهرانی، لیلا حاتمی و بهاره رهنما هم تولید شده بود و وارد بازار شد. قیمت هر ۱۰۰ میلی لیتر هر دو مدل عطر مهران مدیری، یعنی پلان و کلوزآپ ۶۹۰ هزار تومان است و از عطر هنرمندان ذکر شده گران‌تر است.

بسیاری از کاربران از این خبر خوشحالند و معتقدند به احترام و عشق به مهران مدیری این عطر را تهیه می‌کنند. این کاربران عنوان می‌کنند مهران مدیری کار درستی کرد که وارد این صنعت شده است. اما برخی از کاربران برخلاف نظر این کاربران عنوان می‌کنند کار زیبایی نیست که سلبریتی‌ها به نام خود عطر و ادکلن وارد بازار می‌کنند و از این طریق نیز درآمدزایی می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала