شوخی با کمپین مردمی برای تشکیل دولت متخصص فراجناحی +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صندوق رای
صندوق رای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
اشتراک
کمپین‌های متعدد مردم برای دعوت از شخصیت‌های طیف‌های مختلف سیاسی با همین هدف درحال انتشار است.

به گزارش اسپوتنیک، با نزیدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در ایران، کمپین‌های متعددی برای دعوت از شخصیت‌های سیاسی تشکیل شده است. این شخصیت‌ها شامل شخصیت های خوش‌نام یا شناخته‌شده‌ای هستند که گروهی از مردم امیدوار به حل مشکلات کشور به دست آنها هستند. اما گروه دیگری از مردم به شوخی با این اقدام پرداختند.

این دسته از کاربران به شوخی اقدام به معرفی کابینه آینده نامزدهای انتخابات که این روزها به یک مد سیاسی بدل شده ، کرده اند. آنان کابینه کارتونی برای خود تشکیل داده اند و معتقدند که می توان هر اسمی را کنار هم آورد.
عده‌ای از کاربران معتقدند که افراد باید برنامه‌های خود به تفکیک حوزه‌های تخصصی را منتشر کنند. همچنین لیست مدیران استانی خود را رسما اعلام کنند وگرنه صرف نوشتن اسانی، با شخصیت های کارتونی فرقی ندارند. گروهی دیگر از کاربران معتقدند که در این کمپین مردمی باید برنامه خود برای استقرار دولت رفاه و استفاده مشارکتی از پتانسیل مردم در اداره مملکت را تشریح نموده و ضمانت‌های اجرایی خود را هم بیان کنند. گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که کمپین مردمی آنها شامل شخصیت های کارتونی سخت کوش مانند "سوباسا" و "حنا دختری در مزرعه" است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала