ادای احترام بازیکنان منتخب ۹۸ و سرخابی به عکس میناوند و انصاریان +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Atta Kenare تیم ملی فوتبال ایران
 تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
اشتراک
تلخ ترین بازی قرن به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند!

به گزارش اسپوتنیک، برای یادبود دو پیشکسوت فوتبال ایران که به تازگی بر اثر کرونا جان باختند، بازی دوستانه فوتبال انجام شد. بازیکنان دو تیم منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی پیش از آغاز بازی با اهدا شاخه گل به عکس میناوند و انصاریان ادای احترام کردند. آنها همچنین در دقایق ۸ و ۲۵ به احترام مهرداد میناوند و علی انصاریان سکوت کردند.

View this post on Instagram

A post shared by Iranian Khas (@iranian.khas)

این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر سه به سود منتخب سرخابی به پایان رسید. در این بازی همچنین از طرح موزاییکی کانون هواداران پرسپولیس که به یاد دو پیشکسوت فقید این باشگاه رونمایی شد.

در میان عکس های منتشر شده از این بازی دوستانه عکسی از علی کریمی در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است که به گفته کاربران دل ها را می سوزاند.

View this post on Instagram

A post shared by تی وی هوم (@tv_hom)

بسیاری از کاربران معتقدند که درد از دست دادن مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز کم نمی شود و هرروز که می گذرد انگار غم آنها سنگین تر می گردد. بسیاری از کاربن این بازی را تلخ ترین بازی قرن نامگذاری کردند.

بعضی دیگر از کاربران عنوان کردند که برای لحظاتی رفتیم به گذشته و چقدر قشنگ بود اسطوره ها و پیشکسوت هایمان را یکبار دیگر در لباس ورزشی و در زمین فوتبال دیدیم و هنوز هم چقدر قشنگ بازی میکنند. این دسته از کاربران معتقدند که روح مهرداد میناوند وعلی انصاریان شاد که حتی در نبودشان هم برای لحظاتی دل مارو بادیدن پیشکسوت ها در زمین فوتبال اروم کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала