آرزوی مرگ کرونایی برای مجری جنجالی برنامه ۲۰.۳۰ +عکس

© Wikipedia / Steindy Футболист Соша Макани
Футболист Соша Макани - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
بستری شدن علی رضوانی خبرنگار پر حاشیه 20:30 در بیمارستان بعلت بیماری کرونا سبب شده تا برخی از کاربران برای او آرزوی مرگ کنند!

به گزارش اسپوتنیک، با بستری شدن علی رضوانی مجری تلویزیون ایران، در بیمارستان بعلت ابتلا به ویروس کرونا، عده‌‌ای برای او آرزوی مرگ کردند.

نقطه اوج این واکنش ها استوری سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس بود که به نظر می رسد به دلیل پخش سلسه گزارش های رضوانی در برنامه ای به نام خارج از گود درباره شلوار باب اسفنجی او در زمستان 1394 که در نهایت منجر به محرومیت شش ماه او از فوتبال شده بود، برای رضوانی آرزوی مرگ کرد.


ماجرا از این قرار است که خردادماه سال 95  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران دروازه بان سابق تیم ملی را به دلیل آنچه تاثیر گذاری برفرهنگ نامیده شده بود محروم کرده بودند.

این محرومیت بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. 


سوشا مکانی در مصاحبه‌ای درباره استوری جنجالی‌اش و آرزوی مرگ برای علی رضوانی گفت که مشکل من با آن آقا شخصی است و اگر باز هم به عقب برگردیم این کار را می کنم و باز هم آرزوهای قشنگ تری برایش خواهم کرد. مگر وقتی که داشت برنامه مستندش را می ساخت از من اجازه گرفت، از تریبون ملی استفاده کرد و مرا کوبید. او به من بد کرد و اگر باز هم به عقب برگردیم همان آرزو را برایش خواهم داشت. من با مواضع سیاسی این شخص هیچ کاری ندارم. من سیاستمدار نیستم، ورزشکارم. این آقا به دروغ علیه من برنامه ساخت و من را در جامعه خراب کرد. مشکل من با این آدم کاملا شخصی است.

برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی ضمن خوشحالی از مبتلا شدن علی رضوانی به کرونا برایش آرزوی بهبودی توام با مرگ کردند. در مقابل، عده‌ای دیگر از کاربران عنوان کردند که آدم برای دشمن خود نیز نباید آرزوی مرگ کند و انرژی منفی این آرزو به خود انسان برمی‌گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала