مرد انگلیسی به دلیل نقشه مسموم کردن شاهزاده با بستنی 28 سال زندانی می شود

© AP Photo / Alastair Grant مرد انگلیسی به دلیل نقشه مسموم کردن شاهزاده با بستنی 28 سال زندانی می شود
  مرد انگلیسی به دلیل نقشه مسموم کردن شاهزاده با بستنی 28 سال زندانی می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2021
اشتراک
در انگلیس، مردی به دلیل برنامه ریزی برای مسموم کردن پرنس جورج و سایر اعضای خانواده سلطنتی با بستنی 28 سال زندان گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکی نیوز، طبق رای دادگاه انگلیس صاحب ابو 27 ساله در حال برنامه ریزی برای عملیات مرگ شاهزاده انگلیس در هنگام شیوع ویروس کرونا بود. وی می خواست در یک سوپرمارکت یک نوع سم به بستنی شاهزاده اضافه کند، که طبق برنامه ریزی وی قرار بود توسط اعضای خانواده سلطنتی خریداری شود. خاطرنشان می شود که ابو در تاریخ 9 ژوئیه سال گذشته دستگیر شد.

کیت میدلتون ساده تر لباس می پوشد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2021
کیت میدلتون ساده تر لباس می پوشد

گفتنی است، کیت میدلتون 35 ساله که به زودی فرزند سومش را به دنیا می آورد، قبل از ازدواج با شاهزاده ویلیام، در شرکت خانوادگی خودشان کار می کرد. او بیشتر وقت خود را به پشتیبانی از موسسات خیریه سپری می کرد.
پس از ازدواج با شاهزاده، پرنس چارلز، جانشین ملکه الیزابت و پدر شاهزاده ویلیام، هزینه های کیت را همانند دو پسرش بر عهده گرفت. این هزینه ها شامل  لباس، آرایش، جواهرات، سفرها وغیره هستند و کیت نیز مجبور نیست برای تامین هزینه های خود از پس انداز و پول شخصی خود به عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی استفاده کند.
ثروت کیت در حال حاضر، در مقایسه با دیگر اعضای خانواده سلطنتی از جمله ملکه الیزابت بسیار اندک است. دفتر املاک سلطنتی انگلیس ارزش مجموع املاک تحت اختیار ملکه الیزابت 13 میلیارد و 100 میلیون پوند است که در سال 2016 حدود 328 میلیون و 800 هزار پوند درآمد داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала