بی احترامی معشوق ایرانی بریتنی اسپیرز به پدر او +عکس

© AP Photo / PictureGroup / Frank Micelottaبی احترامی معشوق ایرانی بریتنی اسپیرز به پدر او +عکس
بی احترامی معشوق ایرانی بریتنی اسپیرز به پدر او +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
اشتراک
سام اصغری در صفحه شخصی خود رسما به پدر بریتنی بی احترامی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سام اصغری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پدر بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی را عوضی خطاب کرد. او نوشت که "اکنون مهم است که مردم بدانند من هیچ احترامی برای کسی که سعی می‌کند، رابطه ما را کنترل کند و همواره مانع راه ما شود؛ قائل نیستم. از نظر من، جیمی پدر بریتنی اسپیرز یک عوضی کامل است. من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم چرا که همیشه به حریم خصوصی‌مان احترام می‌گذارم، اما در عین حال به این کشور نیامدم تا قادر به ابراز عقیده و آزادی‌ نباشم."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от خبر،حواشی،سرگرمی (@cilp4you)

گفته شده است که پدر بریتنی اسپیرز، به خاطر مشکلات روانی بریتنی، سال‌ها است که امور مالی و شخصی بریتنی را تحت کنترل خود دارد. همچنین او از مخالفان رابطه دخترش با سام اصغری است، تا جایی که هنوز نگذاشته است تا بریتنی از سام بچه دار شود. اما خود بریتنی در تلاش است تا این اختیارات را از طریق دادگاه از پدرش سلب کند.

علاوه بر این، سام اصغری در مصاحبه جدید خود از پارتنرش، بریتنی اسپیرز با تمام قوا حمایت کرده و برای طرفداران بریتنی نوشته است که "من و‌ بریتنی منتظر یک زندگی عادی و شگفت‌انگیز با هم هستیم"

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اخبار و حواشی هنرمندان (@celebrity_mahboob)

بسیاری از کاربران معتقدند که پدر بریتنی اسپیرز با اینکار از دخترش حمایت می کند و نزدیکتر از پدر به دهتر شخصی وجود ندارد اما در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که سام پسر خوبی است و جیمی باید اجازه دهد تا آنها به خوشی زندگی کنند.
گروهی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که اینجاست که جایگاه روحانی معتمد یا ریش سعید محل مشخص می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала