حمله تند مجری برنامه فوتبال برتر به پزشک معالج بازیکن مرحوم فوتبال +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی انصاریان، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران
علی انصاریان، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
اشتراک
حمله تند میثاقی به پزشک معالج علی انصاریان!

به گزارش اسپوتنیک، در بخشی از برنامه فوتبال برتر، آیتمی به یاد علی انصاریان، پیشکسوت فقید سرخابی پایتخت و فوتبال ایران پخش شد و پس از آن محمدحسین میثاقی مجری این برنامه، انتقادات خود را علیه پزشک معالج انصاریان بیان داشت.

میثاقی درباره اتفاقات پس از درگذشت علی انصاریان گفت که یکی دو نفر (کادر درمان) را می‌بینید که رفتارشان عجیب است و نمی‌دانم این میزان از اشتیاق برای خودنمایی و برای نمایش خودشان و برای این ‌که در شبکه‌های اجتماعی فالوئر جذب کنند، واقعا عجیب و مشمئزکننده‌ست. در گوشه‌ای از شهر در بیمارستانی، اتفاقی رخ داده است و شما از جلوی درب بیمارستان مصاحبه می‌کنی، بعد از آن دوان‌دوان در گوشه دیگری از شهر خود را به بیمارستان دیگری می‌رسانی که عزیز دیگری در آنجا بستری است و آنجا هم مصاحبه می‌کنی.
میثاقی با انتقادات کنایه‌آمیز از پزشک معالج میناوند و انصاریان گفت که برای این‌که زمان را هم از دست ندهی، در طول مسیر هم در ماشین لایو می‌گذاری تا زمانی را از دست ندهی و فالوئرهایت کم نشوند! این روند، روند اشتباه، غلط و دردناک است. جزئیات عجیبی که از شرایط خصوصی یک بیمار منتشر می‌شود، آن‌هم توسط کسی که در آن‌جا پزشک است و مسئولیت دارد، اصلا نمی‌دانم تخصص او مرتبط است با این مسئله یا خیر. این استرسی که شما به دوستان و آشنایان آن بیمار القا می‌کنید، فقط برای این‌که خودتان را نشان دهید.

پزشک معالج علی انصاریان و مهرداد میناوند، دکتر محمدرضا هاشمیان در پاسخ به مجری فوتبال برتر عنوان کرد که کسانی که واقعا دلشون به درد می آمد و اشک می‌ریختند و رفیق بودند، همگی را دیدم، شما جزوشان نبودید!

این پزشک افزود که کاش حداقل یکبار حال این دو پیشکسوت را می پرسیدید که الان احساس خوبی برایتان آرزو می کردم.

View this post on Instagram

A post shared by viideo_gram (@viideo_gram)

بسیاری از کاربران معتقدند که متهم کردن دکتری که تمام تلاش خود را برای نجات بیمارانش کرده است، دور از اخلاق است. به گفته بسیاری از کاربران، میثاقی چهره ای نیست که بتواند افرادی مثل دکتر هاشمیان را مورد اتهام قرار دهد.
گروهی از کاربران معتقدند که اینگونه اتهامات فقط داغ خانواده این دو عزیز را بیشتر می کند و سودی ندارد. به گفته عده ای از کاربران، میثاقی برای حاشیه سازی روش خوبی را انتخاب نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала