رشد 70 درصدی تولید ماشین لباسشویی در سال های اخیر

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر رشد 70 درصدی تولید ماشین لباسشویی در سال های اخیر
رشد 70 درصدی تولید ماشین لباسشویی در سال های اخیر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2021
اشتراک
لوازم خانگی در ایران توسط تمام بخشهای شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرد و هم در خانه ها و هم در اداره ها امری عادی است.

با این حال ، تولید داخلی این لوازم خانگی قادر به تأمین تقاضای کشور نیست و بنابراین فرصت سرمایه گذاری قابل توجهی را به وجود می آورد. در ایران بیش از 20 میلیون خانوار وجود دارد و تخمین زده می شود که ارزش بازار برای تهیه این لوازم خانگی مورد نیاز 5.7 میلیارد دلار باشد.

در سال های اخیر با توجه به افزایش نرخ دلار و به تبع آن بالا رفتن قیمت لوازم خانگی با این اوصاف تولیدات ماشین لباسشویی رشد 70 درصدی بر خود دیده است. این بدان معناست که تقاضا برای خرید این لوازم خانگی افزایش یافته است هم چنین به دلیل نگهداری نامناسب از این وسیله نیاز به خرید مجدد افزایش یافته است. گاهی اوقات می توانید با تعمیر ماشین لباسشویی از خرید مجدد آن صرف نظر نمایید البته اگر مشکل قابل برطرف کردن باشد به همین منظور لازم است قبل از تصمیم گیری برای خرید مجدد لوازم خانگی ابتدا به فکر تعمیر آن باشیم.

بررسی صنعت لوازم خانگی در ایران

تجزیه و تحلیل در مورد وضعیت بازار تولید کنندگان ماشین لباسشویی با بهترین حقایق و ارقام ، تجزیه و تحلیل SWOT ، نظرات متخصص و آخرین تحولات در سراسر جهان ارائه شده است. این گزارش حاکی از اندازه بازار ، فروش ماشین لباسشویی ، قیمت ، درآمد ، حاشیه ناخالص و سهم بازار ، ساختار هزینه و نرخ رشد را محاسبه می کند. این گزارش تجزیه و تحلیل آماری جامع ماشین لباسشویی با جدول داده ها و نمودارهای بازار است که داده هایی را برای ایجاد استراتژی هایی برای افزایش رشد و موفقیت بازار فراهم می کند. در بازار اقتصادی این روزها کرونا ویروس می تواند از سه طریق اصلی بر اقتصاد جهانی تأثیر بگذارد: مستقیم بر تولید و تقاضا ، ایجاد زنجیره تأمین و ایجاد اختلال در بازار و تأثیر مالی آن بر شرکت ها و بازارهای مالی.

آخرین فناوری در ماشین لباسشویی چیست؟

لوازم خانگی زندگی را آسان تر و در نهایت کارآمدتر می کنند. از این رو با رشد یک طبقه متوسط ، تقاضای فزاینده ای برای چنین محصولاتی افزایش می یابد. علاوه بر این ، شهرنشینی ، افزایش جمعیت طبقه کارگر و توسعه محصول جدید نیز به رشد این صنعت کمک می کند. همین طور  تعمیرات لوازم خانگی البته در صورتی که قابل تعمیر نباشند و نیاز به خرید مجدد دستگاه وجود داشته باشد.

هدف از این مطالعه تعیین اندازه بازار برای بخشها و کشورهای مختلف در سالهای گذشته و پیش بینی مقادیر برای شش سال آینده است. این گزارش به گونه ای طراحی شده است که جنبه های کیفی و کمی صنعت را با توجه به هر یک از مناطق و کشورهایی که در این مطالعه شرکت می کنند ، لحاظ کند. علاوه بر این ، گزارش همچنین شامل اطلاعات دقیق در مورد جنبه های اساسی مانند عوامل محرک و عوامل مهار کننده ای است که رشد آینده بازار ماشین لباسشویی را تعریف می کند.

دسته ماشین لباسشویی بر خلاف یخچال و فریزر هنوز با نقطه انعطاف پذیری فاصله دارد. با این حال ، تولیدکنندگان در حال تلاش برای نفوذ در این گروه با بسیاری از راه اندازی های جدید و مبارزات بازاریابی سنگین هستند. رشد درآمد یکبار مصرف و گزینه های آسان تأمین مالی منجر به کوتاه شدن دوره های جایگزینی شده است در حالی که افزایش تأثیر سبک زندگی مدرن ، محصولاتی مانند ماشین لباسشویی را به کالاهای لوکس مبدل ساخته است. افزایش تعداد خانوارهای با درآمد دوگانه همراه با زمان کافی برای خشکشویی منجر به افزایش تقاضا برای لباسشویی شده است. علاوه بر این ، برچسب های انرژی و سیاست های بهره وری انرژی، تولیدکنندگان را قادر ساخته است تا تمرکز خود را بر روی تولید محصولات کم مصرف بگذارند.

محدودیت عمده هزینه این لوازم خانگی است. لوازم خانگی نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در فناوری دارند که در نهایت مصرف کننده در قیمت فروش این کالاها هزینه می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала