چرا همیشه دیر می کنیم

© Fotolia / Katsiaryna Pakhomaچرا همیشه دیر می کنیم
چرا همیشه دیر می کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
روان درمانگر روس دلایل تأخیر مداوم در افراد را در مقاله ای مورد بررسی قرار داد، عدم اعتماد به نفس می تواند یکی از دلایل دیر کردن های مدوام باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر فینییلبرگ، پزشک روانپزشک و دانشیار گروه روان درمانی در انستیتوی روانکاوی مسکو، در مصاحبه ای دلایل تأخیر مداوم افراد را خواند.

دانشمندان راهی برای کاهش وزن  حتی هنگام خواب را  کشف کرده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2021
دانشمندان راهی برای کاهش وزن حتی هنگام خواب را کشف کرده اند

به گفته این کارشناس روس، افرادی که دیر به سر کار خود می رسند، تمایل دارند خود را بیش از حد ارزیابی کنند و افرادی را که ملاقات می کنند دست کم بگیرند. همچنین در افرادی که اعتماد بنفس ندارند، تاخیر در قرارها مشاهده می شود. دکتر توضیح داد: "این افراد، شک می کنند - آنها به اصطلاح با انگیزه های درونی خود مبارزه می کنند، مطمئن نیستند که چه چیزی بپوشند، چطور بروند ... آنها مطمئن نیستند که می خواهند چه بگویند."

فینسیلبرگ همچنین خاطرنشان کرد که افراد افسرده مستعد دیر رسیدن سر قرار هستند. اگر کارمندی مرتباً به کار خود دیر می رسد، این ممکن است به دلیل عدم رضایت از کار خود یا فرسودگی شغلی باشد. از نظر روانشناسی، چنین افرادی باید زمینه فعالیت خود را تغییر دهند.

برای مقابله با تاخیرهای مداوم، این روان درمانگر توصیه می کند رژیم روز و شب، رژیم کار و استراحت را رعایت کنند و شب ها را به خواب و روزها را به کار اختصاص دهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала