تهدید مدیران فدراسیون فوتبال ایران توسط علی کریمی +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی کریمی
علی کریمی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
علی کریمی: برو دعا کن که من به این صندلی نرسم!

به گزارش اسپوتنیک، علی کریمی کاپیتان سابق تیم‌ملی ایران که برای انتخابات ریاست فدراسیون نام‌نویسی کرده، مدیران فدراسیون را به افشاکردن تخلفاتشان در صورت رأی‌گرفتن از مجمع تهدید کرده است.
او خطاب به کفاشیان و دیگر مدیران فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر گفته است که «دعا کنید من به این صندلی نرسم، وگرنه همه شما باید جواب پس دهید!»

علی کریمی با ورود به عرصه انتخابات ریاست فدراسیون، با شعار پاکسازی و رو کردن دست مدیران سابق قصد دارد نظر اعضای مجمع را جلب کند. 

گفته شده است که در مصاحبه ای کفاشیان عنوان کرده که فدراسیون به باتلاقی برای رئیس جدید تبدیل شده است.

View this post on Instagram

A post shared by ESTEGHLAL | TAJ (@t4jia)

این اظهارات عجیب با واکنش تند علی کریمی مواجه شده است.
کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال در استوری اینستاگرام خود با منتشرکردن تیتر مصاحبه کفاشیان نوشته است که «باتلاقی که تو و دارودسته‌ات درست کردین؟! برو دعا کن که من به این صندلی نرسم وگرنه همتون باید جواب پس بدین. شکن نکن آقای خوش خنده».

بسیاری از کاربران معتقدند که علی کریمی با حضور خود بعنوان رئیس فدراسیون می تواند با فساد سیستماتیک فوتبال مبارزه کند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که علی کریمی این روزها با غم از دست دادن ۲ تن از رفقای خود عزادار است و این اتفاق ممکن است از قدرت او برای حضور همه‌جانبه در انتخابات بکاهد.
بسیاری از کاربران نیز معتقدند که در نهایت به علی کریمی اجازه نخواهند داد که رئیس فدراسیون شود و همه این تلاش‌ها بیهوده است. این دسته از کاربران توصیه کردند که علی کریمی مراقب خودش باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала