کاشت عجیب الماس ۲۴ میلیون دلاری روی پیشانی رپر آمریکایی +ویدئو، عکس

© Photo / Gem Diamonds افشای قیمت الماس عظیم فروخته شده
افشای قیمت الماس عظیم فروخته شده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2021
اشتراک
خواننده رپ آمریکایی در اینستاگرام خود از ایمپلنت الماس ۲۴ میلیون دلاری روی پیشانی خود رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از «لیل اوزی وِرت»، خواننده رپ در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد او برای کاشت الماس صورتی ۱۱ قیراطی، هزینه زیادی کرده است. "سیمر بیسیل وودز" معروف به "لیل اوزی وِرت"، خواننده رپ و ترانه‌سرای آمریکایی که بیشتر به خاطر خالکوبی و پیرسینگ صورت، مدل موی غیرعادی و لباس‌های آندروجینی شخصیت او متمایز است، بخاطر کاشت الماس ۱۱ قیراطی خبرساز شده است.

او هفته‌ی گذشته به طرفداران خود اعلام کرده بود که قصد دارد الماس ۲۴ میلیون دلاری که از جواهرساز معروف Elliot Eliantte خریده است را در قسمت جلوی سرش ایمپلنت کند. این رپر آمریکایی، در توضیحات این مطلب عنوان کرد که برای خرید این الماس، کلکسیون ماشین‌هایش و خانه‌اش را فروخته است.

View this post on Instagram

A post shared by CTV (@carimixtv)

کاربران با سلیقه‌های مختلف، برخی اقدام او را به نوعی هزینه برای زیبایی، تلقی می‌کنند و برخی دیگر برخلاف هزینه‌ای گزاف که انجام شده است، بیهوده و زشت عنوان می‌کنند. جمعی از کاربران معتقدند روی آوردن نسل جوان به شیوه‌های این چنینی برای جلب توجه و متفاوت بودن گاهی منجر به مرگ آنها می‌شود همانطور که گفته می‌شود کاشت این الماس نیز ممکن است باعث مرگ این رپر جوان شود.

View this post on Instagram

A post shared by یاسین (@ahoorakosar)

کاربرانی نیز معتقدند او با این کار زمان مرگ خورد را زودتر خواهد کرد چراکه همه سارقان در صدد به دست آوردن این الماس باارزش خواهند بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала