سرقت ناموفق و ضرب و شتم سارق در بهبهان +ویدئو

© AFP 2023 / Christophe SimonВоенизированная полиция патрулирует трущобы Рио-де-Жанейро
Военизированная полиция патрулирует трущобы Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2021
اشتراک
ویدئویی از مقابله فردی با یکی از سارقان در خوزستان در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌هایی به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی ضبط شده از یک سرقت در نیمه شب ۱۵ بهمن ماه در بهبهان در استان خوزستان در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد دو سارق برای سرقت یک موتورسیکلت تلاش می‌کنند و این در حالی‌ست که صاحب این وسیله سوار بر آن است و در حال گذر از خیابان می‌باشد.

برخلاف انتظار سارقان سرقت ناموفق می‌ماند و مالک موتورسیکلت یکی از سارقان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و با رسیدن مردم، سارق دوم فرا می‌کند. در نهایت فردی که مورد سرقت قرار گرفته بود به سارق اول نیز اجازه می‌دهد برود و ماجرای این سرقت در همین وضعیت باقی می‌ماند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

بسیاری از کاربران از افزایش سرقت در ایران به علت فقر، بیکاری و گرانی اظهار تاسف می‌کنند و امیدوارند شرایط زندگی برای مردم بهبود پیدا کند و میزان این سرقت‌ها به حداقل ممکن برسد و مردم روی امنیت را ببینند و برای بیرون رفتن از خانه هراس اینکه مورد سرقت قرار بگیرند را نداشته باشند.

بسیاری از کاربران از اینکه فردی که مورد سرقت قرار گرفته بود در مقابل این زورگیری ایستادگی کرد، او را تحسین می‌کنند و عنوان می‌کنند نباید به سارق اجازه رفتن داده می‌شد و می‌بایست برای مجازات به پلیس تحویل داده می‌شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала