گریم متفاوت بانوی بازیگر ایرانی خبرساز شد +عکس

© AP Photo / Alastair GrantАктриса Лейла Хатами на Каннском кинофестивале
Актриса Лейла Хатами на Каннском кинофестивале - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2021
اشتراک
لیلا حاتمی در قاتل وحشی با سری تراشیده و کم مو!

به گزارش اسپوتنیک، لیلا حاتمی، بانوی بازیگر پرطرفدار ایرانی، به تازگی با ایفای نقش در فیلمی جدید به کارگردانی جمید نعمت‌الله، با گریمی متفاوت سبب واکنش کاربران شده است. او در فیلم قاتل وحشی با موهای تراشیده و گوش هایی که معلوم است به ایفای نقش پرداخته است که سبب توقیف فیلم شده است.

 

گفته شده است که حاتمی در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که در بند است و در تلاش برای رهایی از یک باند گانگستری مخوف می باشد تا دخترش را نجات دهد.
‌‌‌‌‌‌گریم متفاوت و جسورانه لیلا حاتمی در این فیلم یادآور گریم شخصیت فیوریوسا در فیلم مکس دیوانه‌ با بازی شارلیز ترون می باشد. 

بسیاری از کاربران معتقدند که از نظر اسلامی چون موهای او زیر دو سانتی‌متر است نمایان شدن آن بدون روسری مشکلی ندارد و نسبت به توقیف آن واکنش نشان دادند.
گروهی از کاربران عنوان کردند که وقتی کارگردان فیلم می داند که نسبت به گریم‌های عجیب و غریب مخصوصا برای بانوان سخت‌گیری وجود دارد چرا اینگونه فیلم می سازند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که حمید نعمت الله باید این فیلم را بصورت اینترنتی در فضای مجازی پخش کند چرا که دیگر امیدی به نمایش آن بصورت رسمی در سینما نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала