متخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد

© Depositphotos.com / Carballoمتخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد
متخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران فعال گوشی های هوشمند معمولاً مجبورند همواره به فکر این باشند که چگونه از تخلیه سریع باتری گوشی خود جلوگیری کنند تا تلفن همراه بتواند بدون شارژ تا عصر "زنده" باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر گریتسنکو، متخصص روس می گوید گوشی های غیر جدید در صورت صرفه جویی در مصرف انرژی و در صورت امکان ، استفاده از انتقال داده ها از طریق Wi-Fi به جای شبکه تلفن همراه ، خاموش کردن به روزرسانی های برنامه های  پس زمینه و نظارت بر روشنایی صفحه و وضوح آن ، می توانند مدت نسبتاً طولانی بدون شارژ مجدد سر کنند.

 گوشی هوشمند - اسپوتنیک ایران
ساخت اولین گوشی هوشمند ضد باکتری جهان + عکس

این متخصص توصیه می کند: "اگر گوشی هوشمند آندرویدی یک دو ساله دارید ، فرکانس به روز رسانی ها صفحه نمایش را بررسی کنید: به روز رسانی با  فرکانس  120 یا 90 هرتز هنگام پیمایش نوار برای چشم خوشایندتر است ، اما باتری را سریعتر تخلیه می کند. فرکانس  60 هرتز را روشن کنید و وضوح تصویر را تا آنجا که ممکن است پایین بیاورید. این به طور قابل توجهی بر مدت  کار تأثیر گوشی می گذارد."

وی همچنین توصیه می کند اگر تلفن هوشمند شما دارای صفحه نمایش OLED است ، از روشنایی خودکار چشم پوشی کنید و از تصاویر زمینه سیاه و تم تاریک استفاده کنید.

این متخصص معتقد است که شما باید از قابلیت های Wi-Fi بهتر استفاده کرده و عملکرد تماس های صوتی و پیامک ها از طریق اتصال Wi-Fi را روشن کنید. با کمک آن ، تلفن هوشمند تماس صوتی و ارسال پیامک  ها را از طریق Wi-Fi و نه از طریق شبکه تلفن همراه انجام می دهد .  به این ترتیب کیفیت ارتباط  بهتر خواهد بود و مصرف انرژی نیز کمتر می شود.

او روش های دیگری را نیز برای صرفه جویی در مصرف باتری ذکر کرده است. به عنوان مثال ، می توانید انتقال داده از طریق 4G/LTE را خاموش کرده و از 3G استفاده کنید و همگام سازی خودکار برنامه ها،  ساعت های هوشمند و  وسایل الکترونیکی دیگر را خاموش کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала