استقبال کاربران از رقص کوانتومی مقام ارشد هسته‌ای ایران +ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Norooziعلی اکبر صالحی
علی اکبر صالحی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی حرکات دست رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در برنامه زنده تلویزیونی، سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در یک برنامه تلویزیونی به توضیح درباره پروژه‌ای که به تازگی افتتاح شد پرداخت و برای توضیحات بیشتر در رابطه با چگونگی عملکرد سازمان، از حرکات دست‌هایش برای شرح مطلب استفاده کرد که این موضوع مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و ویدئوی این گفت‌و‌گوی تلویزیونی از پربازدیدترین‌های اخیر در صفحات اجتماعی شده است.

این ویدئو به دلیل حرکات دست دکتر صالحی با عنوان آموزش رقص به شیوه‌ی اتمی و رقص کوانتومی در فضای مجازی منتشر می‌شود و بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع پرداخته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

کاربرانی که با طنز به این موضوع پرداختند عنوان می‌کنند انتظار نداشتند رقص، به این شکل در تلویزیون ایران‌ آموزش داده شود و گمان نمی‌کردند دکتر صالحی به این زیبایی بتواند حرکات موزون انجام دهد.
برخی از کاربران اما با کنایه عنوان می‌کنند شما برق کشور را قطع نکنید نیازی نیست از انرژی هسته‌ای برق تولید کنید. این کاربران معتقدند با فناوری کوانتومی مشکلات مردم حل و فصل نمی‌‌شود، بنابراین بهتر است به مسائل داخلی جامعه ایران بیشتر توجه شود.

کاربرانی نیز این اقدام علمی و بالندگی در کشف مجهولات دنیای فیزیک، نور و کوانتوم را تبریک می‌گویند و عنوان می‌کنند چنین موفقیت‌هایی باعث افتخار ایران و ایرانی‌ست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала