سرنوشت نامعلوم نوزادان رها شده در بیمارستان های ایران +عکس

© Fotolia / Massimhokutoنوزاد
نوزاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوزادان رها شده سبب ناراحتی کاربران شده است!

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که خیلی از زوجین آرزوی شنیدن صدای نوزادی در فضای خاموش خانه‌شان را دارند و برای این کار حاضرند تا دست به هر کاری می‌زنند و میلیون‌ها تومان خرج می‌کنند تا واژه پدر یا مادر را بشنوند، افرادی هم هستند که جگرگوشه‌هایشان را در بیمارستان تنها می‌گذارند و برای همیشه از کنار آنها می‌روند تا او هیچ وقت طعم عاطفه مادری و پدری را نچشد.

گفته شده است که سالیانه نهصد کودک در بیمارستان ها رها می شوند که سرنوشت نامعلومی در انتظار آنهاست. این کودکان به بهزیستی تحویل داده می شوند.
عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که برخی از این نوزادان را که در بیمارستان های ایران رها شده اند به تصوی می کشد.
بسیاری از کاربران نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از کاربران، چهره های معصوم این نوزادان دل آنان را به درد آورده است. گروهی از کاربران معتقدند که اگر شرایط را آسان کنند بسیاری از خانواده ها تمایل دارند تا آنان را به سرپرستی بگیرند. برای بسیاری از کاربران جای تعجب است که چرا برخی از زوجین در شرایطی که تمکن مالی وجود ندارد نوزادی به دنیا می آورند تا او را رها کنند و سرنوشت نامعلومی پیدا کند. عده ای از کاربران نیز فقر مالی و مشکلات اقتصادی را دلیل بر این کار می دانند و معتقدند که اگر این معضل برطرف شود کمتر شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. برای برخی از کاربران نیز این سوال مطرح است که با بستری شدن مادران و دنیا آوردن نوزادان در بیمارستان قطعا اطلاعاتی از آنها در دسترس است و می توان آنان را پیدا کرد تا با کمک مالی به آنان نوزاد خود را بزرگ کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала