کودک‌آزاری دیگر و انتشار تصاویر آن در اینستاگرام +عکس

CC0 / / کودک
کودک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس فتا فرد کودک آزاری که موجب شکنجه و آزار یک کودک شده بود را بازداشت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردی با انتشار تصویری از آویزان کردن کودکی خرسال با تسبیح، در اینستاگرام به قصد لایک گرفتن و کامنت بالا، موجب تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم شده است. این تصاویر دلخراش به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شود و موجی از واکنش‌های منفی کاربران را به همراه داشته است.

حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس همدان، ضمن اعلام خبر دستگیری فرد مذکور اظهار کرد: «فردی که در شهرستان ملایر اقدام به یک فقره کودک آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی نموده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر گردید. این فرد در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.»

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف از آمار بالای کودک آزاری در ایران عنوان می‌کنند موارد این چنینی که فرد برای لایک و کامنت فرزند و نزدیکان خود را به این شکل آزار می‌دهد بسیار وجود دارد که فضای مجازی آنها را رسوا کرده است.

کاربران این فرد را شخصی بی‌رحم و سنگدل می‌دانند و از دستگیری او ابراز خوشحالی می‌کنند. جمعی از کاربران نیز امیدوارند وضعیت جسمی و روحی کودک مساعد باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала