اهانت تند عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شبکه فرهیختگان ایران +ویدئو

© Photo / IRNAرئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست
رئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنان احمد جهان بزرگی در برنامه زنده "زاویه" از شبکه چهار، بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است!

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته به دنبال سخنان و اظهارات احمد جهان‌ بزرگی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره شبکه چهار، جنجالی تازه در فضای مجازی ایجاد شده است که کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

احمد جهان‌ بزرگی در برنامه "زاویه" که به صورت زنده از شبکه چهار تلویزیون ایران پخش می‌شود، در مورد خیانت برخی از مسئولین در ایران سخن گفت که اسلامیت جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده است. او گفت که در جمهوری اسلامی مسئولی می‌نشیند خانه و ممکن است پای منقل باشد و به این طرف و آن طرف سر نمی‌زنند.
او همچنین اضافه کرد که مسئولینی که در جمهوری اسلامی مسئولیت گرفتند یک لیوان شیر خر خورده‌اند.

این سخنان با انتقادات فراوان همراه شد و بسیاری با کامنت، توئیت و پست‌های مختلف به آن واکنش نشان دادند، علاوه بر این معاونت حقوقی ریاست جمهوری ایران نیز اعلام کرد از صدا و سیما شکایت خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور در توییتر خود نوشت که آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود، اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور نیز نوشت: «مردم اهل ملاقه و منقل را به خوبی می‌شناسند. ای کاش در کنار ریش و عمامه، جهان‌تان را هم بزرگ‌تر می‌کردید تا بدانید که در این وانفسا اهانت به مردم شریف ایران و شخص دوم کشورتان نه خدمت به اسلامیت و جمهوریت بلکه هم آوایی با یاوه گویان ترامپی است.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

بسیاری از کاربران معتقدند ادبیاتی که این بزرگوار با داشتن ۷ کتاب علمی درباره شخص دوم مملکت ایران به کار برده است ادبیاتی سخیف بوده، هرچند در ایران برخی از مسئولین گاهی در سخنرانی‌ها و نشست‌های خود در وضعیتی مشابه سخن گفته است البته نه آنگونه که نیاز به برخورد با آن باشد.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند برخی از حضور در تلویزیون برای انتقام شخصی استفاده می‌کنند و نباید به چنین افرادی اجازه حضور در برنامه‌های زنده را داد. کاربرانی نیز معتقدند این حقیقتی بود که این شخص از آن پرده برداشت و نباید به تندی با او برخورد کرد. بسیاری از کاربران معتقدند که چرا او در اواخر دوره ریاست جمهوری حسن روحانی از او انتقاد می کند و زودتر نگفته است. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که به روحانی توهین های زیادی شده است و در تیررس حملات مردمی است در حالیکه کاره ای نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала