ممنوع التصویری مجری تلویزیون به خاطر کلمه رقص +ویدئو، عکس

© Fotolia / Andrey Burmakinتلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای
تلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزیتا قبادی مجری تلویزیون ایران پس از صحبت‌های مهمان برنامه و بکار بردن واژه رقص در شب یلدا، اجرایی نداشته است و این موضوع با واکنش‌های کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رزیتا قبادی که به عنوان یکی از مجریان برنامه عصرگاهی شبکه دو در برنامه "عصر خانواده" اجرا داشته پس از برنامه شب یلدا و صحبت‌های مهمان برنامه که مردم را به شادی و پایکوبی در این روزهای کرونایی دعوت کرده بود، مدتی است که در تلویزیون ایران اجرایی ندارد و همین امر سبب شد این موضوع مورد توجه کاربران قرار گیرد.

در ویژه برنامه شب یلدا، مهمان برنامه از کلمه "رقص" استفاده کرد که پس از انتقادات فراوان علاوه بر اینکه این مجری از بینندگان بخاطر به کار بردن این کلمه توسط مهمان برنامه عذرخواهی کرد، از آن پس نیز در تلویزیون اجرایی نداشته است و جمعی از کاربران به تندی از این موضوع انتقاد می‌کنند.

علی اکبر کریمی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "عصر خانواده"، درباره ممنوع التصویری رزیتا قبادی مجری این برنامه گفت: «رزیتا قبادی مجری برنامه عصر خانواده ممنوع التصویر نیست؛ چراکه هیچ نامه‌ای برای ما نیامده است و تنها به یک تذکر بسنده شد. بعد از اتفاقات اخیر در برنامه تصمیم گرفتم خانم قبادی دو هفته استراحت کنند. ان‌شاء‌الله او از هفته آینده در جمع گروه عصر خانواده حضور خواهد یافت.»

و اما این مجری در صفحه شخصی‌اش به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد و نوشت: «مسئولیت تصمیم خود را شجاعانه بپذیریم! در حالی که یکی از وظایف رسانه‌ها گسترش اخلاق و آموزش مسئولیت اجتماعی به مردم است... گاها بعضی دست اندرکاران آن مسئولیت فرهنگی خود را فراموش می‌کنند و با نگاهی منفعت‌طلبانه از پذیرش پیامد‌های تصمیم خود سرباز می‌زنند و نتیجه این اخلاق در محتوای آن رسانه تاثیر منفی می‌گذارد...! و موضوع ممنوع التصویری من مثالی است از این رفتار...!»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

برخی از کاربران عنوان می‌کنند این یک استراحت اجباری است و از کی تا به حال اسم ممنوعیت را استراحت می‌گذارند؟! این کاربران عنوان می‌کنند ای کاش رئیس صدا و سیمای برای استراحت برود تا این قدر شاهد اخراج مجریان و افراد باسواد در تلویزیون نباشیم. گروهی از کاربران نیز معتقدند همین سخت‌گیری‌های غیر ضروری باعث فرار اخیر چند تن از مجریان تلویزیون ایران به خارج از کشور شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала