واکنش‌های کنایه‌آمیز کاربران به تحریم مقامات آمریکایی از سوی ایران +عکس

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا خواستار تحریم تسلیحاتی بی پایان ایران است
آمریکا خواستار تحریم تسلیحاتی بی پایان ایران است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی به موضوع تحریم مقامات ارشد آمریکایی با تمسخر انتقاد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار اطلاعیه‌ی تحریم ۱۱ مقام دولتی آمریکا از سوی وزارت امور خارجه ایران، که در راستای "قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه" اجرا می‌شود، انتقادات جمعی از کاربران را به دنبال داشته است.

در این اطلاعیه، مقامات فعلی دولتی آمریکا از جمله رئیس‌جمهور، وزیر خارجه، وزیر دفاع، سرپرست وزارت دفاع، وزیر خزانه‌داری، رئیس سیا، مشاور امنیت ملی سابق، رئیس سابق گروه اقدام علیه ایران و نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، مسئول اداره کنترل دارایی‌های خارجه آمریکا، مشاور ارشد ترامپ، مشمول مجازات‌هایی چون ممنوعیت صدور روادید ورود به قلمرو ایران، توقیف کلیه اموال و دارایی‌های این اشخاص در قلمرو تحت صلاحیت ایران توسط قوه قضاییه می شوند. همچنین توقف کلیه تراکنش‌های مالی مربوطه به این اشخاص که در نظام مالی و بانکی ایران انجام می‌شود، جزو مجازات آنان می باشد.

علاوه بر واکنش‌های برخی از افراد رسانه‌ای در ایران و روزنامه کیهان، کاربران نیز به این موضوع با نگاه طنزگونه انتقاد کرده و این اتفاق را مورد تمسخر قرار می‌دهند. برخی با کنایه عنوان می‌کنند که دیگر این ۱۱ فرد مهم، یارانه‌شان قطع می‌شود و تمام دارایی هایی را که در ایران سرمایه‌گذاری کرده بودند، از دست خواهند داد.

کاربرانی نیز معتقدند تحریم‌هایی که ایران متحمل شده است به هیچ عنوان قابل قیاس با تحریم‌هایی که ایران علیه مقامات ارشد آمریکایی در نظر گرفته است، نمی باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала