گزارش و شرح رفتار زننده شاطر نانوای خبرساز از زبان وی +ویدئو

© Photo / IRNAدلیل گران شدن نان در پایتخت ایران + نرخ های جدید
دلیل گران شدن نان در پایتخت ایران + نرخ های جدید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاطر نانوایی در تهران که به علت رفتار غیر‌بهداشتی‌اش مورد انتقاد قرار گرفت از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر ویدئویی جنجالی از رفتار غیربهداشتی یک شاطر نانوا در تهران، در فضای مجازی منتشر می‌شود که سبب نگرانی و خشم بسیاری از مردم در ایران شده است. به دنبال واکنش‌های منفی کاربران در فضای مجازی و بنابر دستور مقامات تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت، این نانوایی تا اطلاع ثانوی پلمب شد. به تازگی نیز گزارشی برای شرح ماجرا از زبان این شاطر تهیه شد تا نگرانی مردم برطرف شود.

در این گزارش شاطر نانوایی چنین می‌گوید: «فیلمی که از من در فضای مجازی پخش شد مردم را دچار سوءتفاهم کرد چراکه من به درخواست یکی از مشتریان قدیمی‌ام برای برطرف کردن سیاهی‌های دور نان به علت خرابی پمپ گاز، در تنور فوت کردم اما متاسفانه این فیلم با عنوان اینکه من بر روی نان‌ها آب دهانم را ریختم منتشر شد. وی همچنین عنوان کرد با سابقه ۱۲ سال در این محل کار می‌کند و در میان اهالی محل شناخته شده است، ضمن اینکه با عنوان نانوای منصف و کاسب برتر از وی تقدیر شده است. او در نهایت خطاب به مردم اظهار شرمندگی کرد.»

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند عدم استفاده از ماسک و حتی فوت کردن در نانوایی برخلاف موازین بهداشتی است و این شاطر نانوا برای توجیه رفتارش این چنین سخن گفت که این خود، عذر بدتر از گناه است و باید جریمه‌ایی برای او در نظر گرفته شود. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند اگر یک نانوا بخواهد نان ناسالم و غیربهداشتی به مردم بدهد روش‌های دیگری را انتخاب می‌کند بنابراین دلیل این شاطر را می‌توان پذیرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала