واکنش تند کاربران به آگهی استخدام ایرانی‌ها برای کار در عراق +عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ ترکیه به اعتراض عراق
پاسخ ترکیه به اعتراض عراق   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آگهی استخدام نیروی کار ایرانی در عراق، موجب برانگیخته شدن خشم کاربران ایرانی و واکنش‌های آنان در صفحات اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بازنشر آگهی‌های استخدامی در ایران، در روزهایی که جوانان بسیاری جویای کار هستند بسیار به چشم می‌خورد. به تازگی اما انتشار یک آگهی استخدامی در فضای مجازی خشم کاربران ایرانی را برانگیخته و واکنش‌های منفی آنها را به دنبال داشته است. این آگهی استخدام برای جذب نیروی کار ایرانی‌ در عراق می‌باشد و کانال تلگرامی "قانون" با انتشار تصویر این آگهی، از استخدام ایرانی‌ها برای کار در عراق خبر داده است.

کاربران بسیاری با تاسف فراوان عنوان می‌کنند ببینید ایرانیان به چه جایی رسیده‌اند که باید برای کارگری به عراق بروند. این کاربران این اتفاق را فضاحتی روشن عنوان می‌کنند و مسبب آن را مسئولین بی‌کفایت و نالایقی می‌دانند که تنها برای مشکلات مردم گزینه پیگیری و رسیدگی خواهد شد را به زبان می‌آورند.

بسیاری از کاربرانی که با خشم و کینه از وضعیت و مشکلات معیشتی مردم در ایران سخن می‌گویند امیدوارند روزی این مشکلات برطرف شود تا مردم با آرامش و شادی زندگی خود را بگذرانند و در غم کسب درآمد اندک برای زنده ماندن نباشند.

برخی از کاربران عنوان می‌کنند چرا باید در ایران کار کم باشد و ارزش پولش آنقدر کم شود که جوانانش برای کار عازم کشوری دیگر شوند، در حالیکه باید در کشور خود باشند و برای آباد کردن آن تلاش کنند؟! برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اگر این آگهی‌ها از طرف دولت اعلام شود و از قالب وزارتخانه‌ها خارج شود مردم دلگرمی بیشتری پیدا می‌کنند و این چنین به آن واکنش منفی نشان نمی‌دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала